neljapäev, jaanuar 25, 2007

koli või Tallinnasse

Ma kohe ei saa! Miks kõik üritused-sündmused, mida ma näha tahaks on Tallinnas?? Löön lehe lahti ja hakkab kohe pihta:
  1. Tallinna Noorteaasta puhul saavad kõik kuni 26-aastased homme õhtul Jeti jäähallis 3, 5 tundi tasuta uisutada.
  2. Nukuteatri noortestuudios on selline asi. Ja üldse on Tallinnas kõiksuguseid etendusi, mis kuradima põnevad tunduvad ja kui juba niigi iga paari nädala tagant kolmapäeval terve päev kooli asemel Tallinnas veeta, siis vaevalt on viitsimist veel nädalavahetusel omal käel sinna kaugele sõita.
  3. Kultusfilmide festival Manifest Sõpruse kinos. Lugesin kõigepealt artikli lõiguti läbi ja torisesin:"Jälle Tallinnas!" ja siis vaatasin viimast joonealust rida, mis ütleb, et 11.-15.veebruaril Tartu Sadamateatris :D Ei tohi ikka enne kogu info kättesaamist kobisema hakata. Ainuke ebameeldivus selle asja juures on see, et meil peaks samal ajal arvestustenädal olema, nagu alati kui mõni festival Tartus toimub...
  4. Uus disainipood SooSoo avati ka Tallinnas. Tartusse tuleks kõigepealt Soo tänav organiseerida(või on ikka olemas ja mina jälle ei tea?) ja vot siis ma teen sinna oma SooSoo..
Ja need teated polnud üldsegi mitte nendel kahel ainult Tallinna leheküljel. Tundub, et peaaegu kogu leht olekski nagu Tallinnat täis.

Mulle kohe väga meeldiks kui see noortevahetuse kokkulepe Kanadaga sõlmitaks. Kanadas on kindlasti palju McDonald'seid;)
Ja kui Kanadas käidud, siis ma tahan oma riiuleid, kaste, raamatuid ja kohvreid!

Kommentaare ei ole: