teisipäev, jaanuar 30, 2007

Oh really?

Njaa, kunagi vilistlasena lähen minagi audikasse "tarka" juttu ajama nagu too ilge helerohelise läbipaistva pluusiga edukas ilueedi. (Muide, ma ei taha enam kuuldagi, et ilueedi võrdub ilus mees!! 99 protsendil juhtudest ei võrdu.) Igatahes jube loll inimene. Aga üldsegi mitte rumal. Mulle ei meeldi, kui mingi --- kutsutakse oma elulugu jutustama ja siis ta räägib lisaks veel üligeniaalseid elutõdesid, millele ma vaevalt et varem mõelnud olen.. Miks on nii, et üks nõmedus pälvib kordi rohkem sõnu kui meeldivad asjad? Sest üldjuhul oli see nn humanitaaride konverents täitsa hea. Ja minule, erinevalt kõigist ülejäänutest, meeldis ka viimane videopäeviku "ettekanne". Mis sest, et ka nende teemad olid rubriigist "Oh really?". Vähemalt oli edastusviis kuidagi sümpa ja minule sobiv. Kui ma kunagi videokaamera (laenuks) saan, siis peaks ka ikka ära proovima sellise asja. Siis on eneseõpetus pea täies mahus läbitud.

Trenn oli täna täielikult mu põlvedele mõeldud. Need lihtsalt streikisid ja ragisesid hädiselt. Osa sambast ma lihtsalt kükitasin ja osa rumbast, mis on parim tants jalavigastuse ravimiseks, seisin paigal, või noh, nii paigal kui täiesti tasakaaluta kõlkudes olla annab. Ja siis küsis treener ka midagi jalavigastuse kohta ja soovitas ikka arsti juurde minna. Kommentaar oli midagi sarnast: "Suht ebameeldiv, kui põlv valutab." Oh really?:P Ma pole nagu märganudki..
Praegu rääkis minu televiisor, et Veerpalul ka põlv ei taha funktsioneerida.

Homme Tallinnasse. Peamine mineku põhjus on vaheajata ja kestab 55 minutit. Ja muidugi traditsiooniline Mac'i külastus. Ma lihtsalt ei saa mainimata jätta, et see kekkamine, et Eestis oli 2005. aastal rongisõitjate protsent ropult tõusnud on lihtsalt kohutav!! Kurat, kui põhiliinil sõidab 2 normaalsel ajal minevat rongi, siis on see muidugi väga suur saavutus, aga kui võrrelda normaalse Euroopaga, siis ma ei imesta üldse, et Eesti tõusuprotsent nii vägev oli, sest mujal on lihtsalt rongiliiklus juba ammu nii heal tasemel, et lihtsalt pole enam palju rohkem inimesi, keda saaks rongiga sõitma panna!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Rongide puhul aitab Silver Meikar. Ta lubas päris paljusid asju - rongid tihedamini käima ja kiiremini. (Taastada Trt-Riia liin ka).

Ma mõtlen, mida homseks kaasa võtta ja mida mitte. No äkki ei lase pastakaga sinna ametiasutusse. OMG