reede, jaanuar 05, 2007

spunk

Ma pole kunagi tundnud mingit hingesugulust Pipi Pikksukaga, aga mingi sarnasus meil siiski on.
  • Tema otsis ka midagi. Vaatamata sellele, et ei teadnud mida, andis ta sellele nimetuse spunk ja kui nimi oli olemas, siis ta vist (see oli ju ammu, läinud lapsepõlves..) leidiski midagi, millele see sobis. Kas ma peaks ka mingi sõna välja mõtlema, et teada saada, mida ma otsin?
  • Tema ei tahtnud ka suureks saada. Ma pole kunagi varem nii tugevasti tundnud, et minu vanuses ollakse juba "suur". Ma väldin vastutust, sest kui ma millegi eest vastutama pean, siis ma ju teen ka seda ja kohe tõsiselt. Kas mu ajust annaks äkki selle jupikese välja opereerida, mis võtab kõike surmtõsiselt? Üritus saada kerglasemaks on tõsiselt läbi kukkunud, sest ma ei usu iseennast. Ma ei usu ise seda trillallaa-trullalaa Suulet, kes ma kohati olen. Aga ma tahaksin väga uskuda seda Suulet, kes ütles muretult:"Eks näis, kuidas kujuneb!". Kõike vist ei saa muuta... ja ma ei tea isegi, kas sellest peaks kahju olema.

Kommentaare ei ole: