pühapäev, jaanuar 21, 2007

korter nr 14

Eile pidas Katrin oma vanemakssaamise pidu. Ma oletan, et normaalsete inimeste sünnipäevad just sellised ongi. Päris tore oli:) Ainult et Ave kadus väga ootamatult ja vara ära.
Me kinkisime Katrinile punase poisipea. Ta lubas esmaspäeval koolis seda kanda. Tuli pakkumine, et eksperimendi mõttes panevad Riin ja Jaanika ka parukad pähe ja siis istuvad nad kolmekesi reas sotsiaalainete klassis ja vaatavad Jürkale lambanägudega otsa:) Ma tahaks seda pilti näha. Ja neid pilte ka, mis Riinu fotokas on.. Veel üks idee, mida juuksuri juurde minnes meeles pidada.

Kui korteri planeeringust rääkida, siis oli see jällegi päris mugav ja andis inspiratsiooni minu (mõtetes asuva) korteri kujundamiseks. Ja mulle meeldivad ühetoalised. Need on jube mõnusalt ratsionaalsed ja laisale inimesele kohe eriliselt mugavad, sest kõik on käe-jala juures ja ei pea ennast liigutamagi, et midagi kätte saada. Ja üllatavalt palju rahvast mahutab ka. Ja jääb veel astumiseks ruumi ülegi.
Meie punt hõivas pool diivanit + veel jupikese maapinda ja vadistas vahet pidamata. Juttu jätkus ka päris kauaks ja kui me kunagi öösel kodupoole minema hakkasime, siis sadas väljas lund ja igal pool oli nii palju tänavavalgusteid, et ma lausa imestasin, kuidas nii valge saab olla. Üks kummaline kokkusattumus oli see, et koju jõudes oli jälle lift katki ja kui ma siis jalgsi üles hakkasin minema jäi mulle umbes kolmandal korrusel ette üks teatud koperdav-tuikuv musta nahkmantli ja pikkade lahtiste lokkidega endine klassivend. Päris suur tõenäosus, või mis?


Üks postkast teatas mulle: "Sul on Ei saa meiliserveriga ühendust. Proovi 1 min pärast uuesti. uut kirja." Kas see on normaalne?

Kommentaare ei ole: