kolmapäev, august 30, 2006

Tea-Ter

Käisin siis kähku Vanemuises ära. Mõtlesin minna juba laada alguseks aga see oli mulle vist liiga hommik :P Nii et läksin siis selleks ajaks, kui majas ekskursioon algas. Jube palju rahvast oli ja siis jagati kuidagi gruppidesse aga need olid ka tobedalt suured ja kõik liikus nii aeglaselt, et eriti midagi ei näinudki. Peale ringkäiku oli terrassil planeeritud teatrikülastajate konverents aga vihma sadas ning see kadus kuhugi keepide müümise ja vihmavarjude avamise varju ära. Ega ma eriti targemaks ei saanud küll aga samas ei tekkinud ka negatiivseid emotsioone, et aeg oleks raisatud. Peale seda läksin tipa-tapa vihmasajus koju ja ostsin endale tee pealt kampsuni. Umbes tunni aja pärast tuleb uus jalutuskäik, seekord suunaga sinna, kuhu eile ja üleeile ja üleüleeile ja üleüleüleeile. Päris kurb, et täna juba eelviimane FFi päev on. Samas, siis saab õhtuti jälle raamatut lugeda:) Homme tuleb kooli õpikute jätele minna? Oioioi.. REEDEL ALGAB VIIMANE KOOLIAASTA!!
Muide, täna oli Vanemuise ekskursioonil too onu ka, kes mulle ja emmele ükskord surnuaias luuletusi luges. Ta tuli küsima ka, et kas ma olen see, kes emaga..Ma ei lasnud tal lauset lõpetada, sest oli ju ilmselge, mida ta küsib ja ütlesin, et olen küll. Siis ta soovis mulle ilusat kooliaasta algust. Mulle lähevad sellised asjad väga hinge.

PS! Head tüdrukud ei huvita kedagi, pahad tüdrukud on aga täna õhtul Kanal 2's. Küll mina olen ikka hea tüdruk siis...

1 kommentaar:

Suule ütles ...

Ma avastasin, et ma kirjutasin selle sündmuse lihtsalt üles ja sulle ei saatnudki. Aga seda annab parandada. See oli tõesti ammu, vist kusagil juuni lõpus aga mul pole kuupäeva juures.

Täna tuleb siis praegusesse kooli minna.. Jama, et vihma sajab, mul jääb niiviivi veel tänane jalutuskäik tegemata. Ma pean raamatukogus ka käima, täna peaks(!) tähtaeg olema jälle. Nii et ma ei tea millal ma liigun aga küll me koolis ikka näeme:)