neljapäev, august 10, 2006

Epu vs Äpu - ise näete, kumb võitis

Otsustasin oma kahevahelolekuperioodi vähemalt ajutiselt lõpetada ja siia siiski midagi kirjutada.

Siiani olin ma salajane nuhk, kes ahmis karistamatult teiste (ja eriti võõraste) inimeste eraelu, kuid nüüd hakkas süütunde haamer juba kõrvulukustavalt kopsima. Kas pole kuidagi paha võtta/saada midagi, ise vastu andmata? Nii et mul on väga üllad eesmärgid! ;)

Ja ausalt öeldes olen ma kade(öelge see parem sõna, palun!) nende peale, kes on alles teada saanud, mis see blogi üldse on (praegu meedia haibib ju korralikult) ja juba toksivad oma kirjutisi sisse, aga mina olen juba pääris tükk aega teiste blogisid lugenud. Omanikutunde riivamine:P

Ja mulle ei meeldi, et kõik kasutavad nimisõnana nimetavas käändes sõna "blogi"(nagu mina eelmises lõigus), "blog" kõlab paremini, algupärasemalt. "Blogi" on ju tegusõna käskiv vorm, või siis keelav, kui juurde lisada "ära".


Ja nüüd ka natuke seda, milleks blogid mõeldud on:

Käisin üleeile õhtul üle pika aja autoga sõitmas. Mitte et see iseenesest mingi suur ime oleks, ainult et seekord oli rool minu mänguasjaks.. Ma pole nimelt autosõidust kuigi vaimustunud ning sattusin sel aastal alles teist korda rooli taha. Kui arvestada, et mul pole ei lube, mälu ega loogikat, siis... Ausalt öeldes ma pigem jälgi(ksi)n ümbritsevat loodust ja arhitektuuri. Üleeile õhtul näiteks hakkas mulle silma täiesti täiuslik täiskuu, mis sobis ideaalselt mu öökapiraamatuga. Kui mul varem hakkasid täiskuud silmates alati kummitama laulusõnad "kõik teavad, et kuu on juust..", siis nüüd meenutab ta pigem apelsini :)

Huvitav, kas üks lugeja on blogile piisav argument, et mul lubataks siin ruumi raisata...ja huvitav, kas raatsin seda ka teist korda teha..

Kommentaare ei ole: