neljapäev, august 24, 2006

Neljapäev

Tänasest ma väga rääkida ei viitsi. Üldiselt on käsil kila-kola koristus mitmel pool korraga ja kodus pole jõudnud suurt midagi ära teha. Köögi laud on ühtlase kihina kaetud hetkel tühjana seisvate kappide sisuga ja välisuksest sisse astudes põrnitseb siiani vastu vana pliit, mis ootab kannatlikult reisileminekut. Minu tuba ei ole kohe üldse valmis kooliminekuks ja ega seda ole ma isegi. Ma parem ei mõtle mis kuupäev täna on. Või et täpselt nädala pärast lähen ma magama ja pean ärkama kellatirina saatel, et jõuda meie viimasele aktusele.

Aga päris kõik pole veel kadunud. Laupäeval tulevad Raekoja platsile ju filmid. Ma pole veel kava uurinud, aga igatahes tahan ma mõndagi neist näha. Eriti veel arvestades, et OmaDraamal seekord just palju vaatamisväärset(millele veel pileteid saaks) ei ole.

Muide, oled sa kuulnud ansambli Neljapäev laulu "Punane müts ja punane mantel ja jääkülmad käed"? Pealkiri vist tegelikult nii pikk pole, midagi punast oli, aga ma ei mäleta, kas müts või mantel. Igatahes on see jubedalt tolle The Selfishi moodi, mille kolm lugu mul kunagi üheksandas teada olid. Kahe pealkirjad tulid meelde(Mäest alla, Reede 13), kolmandat ei suutnud tuletada. Nii et, võid mullegi öelda, kui sul peaks see meeles olema.
Aga tegelikult pole minust veel raadiokuulajat saanud:) See oli lihtsalt tolle õnnetu aknavärvimisseansi ajal, kui üks kass meie aknalaual oma käpatempleid vajutamas käis.

Ütle mulle mõned head sünonüümid sõnadele muide ja igatahes. Mul saab suu juba tühjaks.

Kommentaare ei ole: