teisipäev, jaanuar 08, 2008

Täna sai jälle varakult õhtule. Aga hommikule pidi ka varakult minema, nii et... See jõulujärgne vaikusperiood venib kohutavalt. Ma eelistaks toda leigolikku aega...
Kuna ma ikka küsin vahepeal, millal me selle või teise asja saame, mis peaks olema, aga pole ja inimesed nõuavad, siis eile tuli Ash mulle rõõmsalt teatama, et tillukesed moosid jõudsid kohale ja take-away karbid ja vanilla latte/caramel macchiatto jaoks siirupiessentsid ka (ainult vahukommid on vist veel puudu nüüd:P). Ja siis ma rikkusin kogu rõõmu ära ühe lakoonilise ja iroonilise lausejupiga, mis viitas sellele, et oleks kliente ka, siis... :P

Otsustasin täna oma lugemata raamatute kallale asuda, et mitte uuesti raamatukogusse helistada (And soo?:P), aga ma ei saa aru, kuhu see aeg jälle tormas. Ma olen alles 24dal leheküljel ju:P

Vahelduseks ilmast: meil on siin sajuperiood, mis jõuab öösiti välja tormideni. Kuiva jala või peaga ei tasu töölt koju/kodust tööle jõudmist lootagi. Lund pole rohkem tulnud. Äkki homme on parem ilm.. Sest mul on ju puhta vaba päev;) Aga ma ei tea veel, mis sa sellega peale hakkan.

Sain täna oma teise P45'i ka kätte. Nüüd saab äkki asjad ametlikult korda aetud, mind närib muidu pideval mingi siuke venimine ja soikumine. Peaks ainult uurima hakkama, miskesed osad ma ära andma pean ja kuhu kohta, ja milline mulle endale jääb ja üldse, et mis ma nüüd tegema pean. Kummaline on see tööinimese elu ikka. Mul pole aimugi, kuidas Eestis asjad käivad töökohavahetusega, aga ma kahlustan, et sellist janti ikka ei ole..

Kommentaare ei ole: