reede, jaanuar 18, 2008

säh siis

Mõtlesin hetk tagasi, et noh, see väike registreerimine ei muuda ju tegelikult midagi. Sest kui ma midagi üldse teen, siis need kaks, mida mõelnud olen. Ja kui ei tee, siis saan ju ka registreerudes minemata jätta.. Nii et otsustasin selle siuhti ära teha. Aga ma ei saa aru, kas mul ongi siis mingi panga kood vale, või ei saa samal ajal kahte teed pidi sees olla või midagi, igatahes blokkis pank mu kasutajatunnuse 12ks tunniks ära, sest ma klõpsisin liiga palju kordi valesid paroole (oleks, et ta hoiatab siis, et üks katse on veel jäänud vms, aga ei!).. Nii et jällegi, üks otsusetegemine võeti täna õhtul turjalt ära. Ja tegelikult olekski järgmisteks peatuspunktideks olnud
  1. see, et ma pole saanud vastust meilile, kus küsisin, kas üldse on mõtet end eksamile registreeruda, kui ma tean, et selle toimumise ajal kohal olla ei saa(st et põhimõtteliselt tahtsin teada, kas nad lasevad igasuguste põhjendustega õigel päeval puudunuid lisaeksami ajal eksamit tegema või peab mõjuv põhjus olema:P); ja
  2. ma ei tea, mis ma asukoha eelistusena kirja võiks panna (sest ma ei taha eksameid oma viimases koolis teha ja Täiskasvanute gümnaasium kolis ka kodust kaugele ära, nii et kaalun tõsiselt Tsirguliina Keskkooli valimist, samas ei oska ma arvata, kas neile võõras olemine oleks ikka kasulik, eriti suulise eksami puhul ja kui neil lõpetajaid jälle ainult 6 on, siis äkki saadetakse nad üldse kuhugi Valga kooli eksameid kirjutama, nii et oleks juba mõttekam kuskil suvalises Tartu koolis teha...)
Nii et jah. Mõtlemine ei too tõepoolest midagi head. Eriti kui seda nii kaua harjutanud ei ole...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Helista panka, nad eemaldavad blokeeringu, kui sa oma parooli meelde tuletad.

Ma usun, et need, kes varem on juba eksamid teinud, võivad puududa õigel tähtajal, kuna sellest ei sõltu lõpetamine, ning mis tähtsamgi - raha on makstud.

Täiskasvanute gümn pole sugugi kodust kaugel - ilmselt panen selle enda eelistuseks, kuna praegu oleks kaks varianti, kuhu elukoha järgi saaks, ja mulle ei meeldi kumbki :D

Millal sa muidu Eestisse plaanid naaseda ... arvestades, et 'originaaleksamiteks' mitte, siis eee .. juunis-juulis?

Suule ütles ...

Panka ma nüüd vaevalt et helistama hakkan. Nad blokkisid selle ainult 12ks tunniks(esialgu:P), nii et eks ma ootan veel veits, nii kaua kui veel tähtaeg käes pole, on aega ju.

Täiskasvanute gümnaasiumit pole mina ka veel sugugi kindlalt kõrvaldanud. Eks ole näha, mis tuju mul parasjagu registreerimishetkel on:P

Ega ma veel täpselt ei tea ju, millal ma Eestisse tulen. Eks näis, kuidas ära lastakse:p Aga üldiselt plaanin 3.juuniks ikka kohal olla.. Siis võib ju jälle edasi kuhugi mujale liikuda;) Kuigi ega suvel Eestiski paha pole:) Äkki suudan oma ammuse plaani seekord ellu viia ja mõneks ajaks üksi maale kolida, kes teab, kes teab..

Issake..Miks blogger mulle eestikeelseid sõnu näitab??:S Hüüdnimi, Valige identiteet, Jätke oma kommentaar, Kirjastage oma kommentaar jms..? Miks need sõnad nii värdjalikud kõlavad(eriti valige identiteet, no tere talv tõepoolest!)?

Ma hakkan nüüd tööle sättima. 8.34 helistati töölt, aga lasti heliseda ainult 2 korda, nii et ma ei jõudnud vastu võtta veel. Siis pärast 9 helistati uuesti. Teatati, et ups, graafikus oli vale aeg kirjas, ma peaks 10 asemel hoopis 11 alustama(ja selle võrra tund hiljem lõpetama ka). Aitäh!:p Soovitus nendele, kes hommikuti kuidagi voodist välja ei saa kobitud - laske endale töölt helistada ja uni on hetkega läinud!

Hoiatan, et järgnevatel päevadel ei näe mind arvutis arvatavasti niigi palju kui viimastel päevadel, sest loodan koos külalistega natuke Iirimaad näha:)