esmaspäev, jaanuar 14, 2008

buugi-buugi

Wii:)
Mõnikord on tore, et asjad selgemaks saavad. Eriti kui tulemusele eelneb pikk ja vaevaline protsess.. Aga nüüd sai ühe õhtuga päris suur kogus aega ära broneeritud.
  1. 20.-25.märts asun ma Veneetsias (kes oleks küll võinud seda arvata, eksole;))
  2. esimesed külalised (sest esimesed polnud külalised, vaid oma pere:P) on Iirimaal perioodil 18.-23.jaanuar.
Mis tähendab, et peaks hakkama seda mulle nii armsaks saanud loomingulist segadust, mis ühtlase kihina mu voodit katab, vaikselt kokku korjama... Aga ausalt öeldes olen ma lausa uhke oma elektripirni ja prantsuse-eesti sõnaraamatu vahelt paistvate banaanikoorte ja Belltable'i programmi all peidus oleva lilla lipsu räpasuse üle (kuigi see on pärit töölt):D Ja siis patjade ja maailmakaardi otsas istub täna ostetud Irish Favourites (kogumik kahest cd'st, kus pea kõikide artistide nimed on McMidagi..) ja jõllitab ahnelt kõrvaklappe, millel ma pooleldi peal istun... Ja siis vedeleb siin pangakaartidega segamini lehekülgi mu tellimusevõtumärkmikukesest, millele on kirjutatud, et homme pean ma tööle kobima kella 12ks. Nii et kui ma oma telefoni ka pähklite seest kätte saan, siis pean vist äratuskella natuke varasemaks panema, et võimalusel enne tööd superviisorilt uurida, mis reeglid meil puhkusevõtuga kaasas käivad ja mitut lehekülge mu P45'idest ta endale tahab saada.

Eksamitele registreerumiseni ma jälle ei jõudnud. Ja enam ei viitsi ka. Homme. Või kunagi..

Ai kurat, just tuli meelde, et ma pidin ju pesu pesema panema! Loodetavasti meie kuivati ikka töötab...:S

Kommentaare ei ole: