esmaspäev, jaanuar 07, 2008

(tragi)Komöödia neljas vaatuses

Esimene: Eile oli tööl ülilõbus üksi cash-up'i teha:P Kogu päeva (ehk eile siis nelja tunni) jooksul käis meil vast kümme laudkonda, mis tähendab, et pühapäeviti on täiesti mõttetu üldse uksi avada! Ma sain ükskord tipi(ok, too käib nädala kaupa) ka rohkem kui eilne 'Cash to office' oli!

Teine: Nägin koduteel ühte naist, kes pea iga päev meil kohvi joomas käib, mõnikord lõunal ka. Ta ütles mulle tere:D

Kolmas: Jõulušokolaadikesed tekitasid parajat furoori:P Ingliskeelsete inimeste muigamapanev ülereageerimine tähendas seekord muu hulgas kallistust ja suuuurt aitähi ühelt managerilt:)

Neljas: Tulin natuke aega tagasi just "tantsukursuselt" ja pole siiani suurtnud naeruturtsatusi lõpetada:P Ma mõtlesin, et iirlased oskavad juba loomu poolest tantsida! Omal kõik kohustuslikud tantsutunnid kooliprogrammides (mis sest, et selle iiri tantsu omad), mitte nagu enamusel Euroopa(või ka maailma?) maadest, aga tühjagi.. Tänase tunniajase koosviibimise tulemusena õppisime ära kolm sammu: parema jalaga tagasi, vasakuga tagasi, paremaga kõrvale ja jalad kokku(mida ma sammuks ei loe). Õigemini noh, kes õppis, kes ei õppinud. Ja kes teadis neid varem..
Meeldejäävaim hetk: Üks onu ütles pärast tunni lõppu, et oh, sul on kohe teised kingad tantsimise jaoks kaasa võetud. Mille peale ma ei osanud suurt midagi kosta, sest noh, õelalt-ülbelt ei tahaks ju ka kõlada, vastates, et see on minu meelest elementaarne, kuigi ma ei nimetaks seda tundi just tantsimiseks...:P
Tantsuõpetajale ütlesin enne minekut, et ma prooviks järgmine kord revision tunnis(e neljapäeval) jätkata ja siis klaarime arved. Aga uksest välja astudes tabasin end mõttelt, et kas sellelgi suuremat pointi on, nad arvatavasti lihtsalt kordavad neid kolme sammu:P
Igatahes, kui irvitades hotelli uksest välja sammusin ja üle tee minnes auto eest läbi jooksin põrkasin ühe meie kokaga kokku. Ühega nendest, kes imestab, et ma kogu aeg naeran. Nüüd sai jällegi tõestust:)

Nii et jah. Kui ma just kolima ei hakka, siis pole nendest külaliste Eestist toodud kingadest miskit tolku.. Trenni otstarbel kaalun nüüd gym'i minekut, õhtuste jooksuseansside tegemist(mis nõuab küll vist ilget enesedistsipliini..) ja Jean Butleri tantsuvideo ostmist (millest ma loodan, et see on mingilgi määral õpetav-treeniv). Aga eks alati on võimalik meie suures pesukuivatustoas jive'i kepsutada;)

Kohtumiseni:)

4 kommentaari:

Suule ütles ...

Bloggeril oli vahepeal vist mingi ilge krahh..mitu tundi võttis aega, et seda viimast kirjutist üles toppida.

Anonüümne ütles ...

Lootsid Riverdance'i sattuda või? :P

Mis tuletab mulle meelde, et ma peaks joogas käima, aga olen jõudnud kohale vaid kahel korral. Lähen magama tavaliselt siis, kui teised tööle-kooli lähevad, jooga algab kell 9. Seega ma peaks ohverdama oma magamisaja, mida ma teha ei suuda. Seltskond on ka lõbus - pensionärid ja mina, lisaks sellele pean ma tõsist nägu tegema olukordades, mis on kohutavalt naljakad.

Suule ütles ...

Ei lootnud Riverdance'i sattuda. Selleks on Jean Butler;) Lootsin ainult väheke kiiremini kolmele sammule(ma tõepoolest ei liialda! kes külla tuleb, sellele näitan;)) pihtasaamist, sest mingi alge liigutamistegevuseks peaks nagu kaasas olema.
Aga ma üldse vaatan, et lammas on neil siin õigusega üks Iirimaad iseloomustav 'asi':P Leidlikkusest ja kiirest taibust jääb neil kohati vajaka. Ja kui juba mina aeglasetaibuline seda arvan, siis mis veel ülejäänud tegema peaksid?:P

Sa võid ju magama natuke hiljem ka minna;) Kus kaugel sul need joogatunnid toimuvad üldse? Seesama, kus Keeru ka käis kunagi(kui juba pensionäridest juttu tuli)?:P

Anonüümne ütles ...

Eiei, seal Keeru omast ma hoian igaks juhuks eemale, tuttavad peaaegu pensionärid pole minu teetass. Siinsamas käin, kus saab tegeleda eelkõige veega seotud asjadega.

Ma olen hommikul enne uinumist vägagi out-of-space, mistõttu ma jääks pigem auto alla :P