laupäev, jaanuar 26, 2008

a

Nonii. Täna läksingi poest kommi ostma. Ja kuna oli 3 for 30 pakkumine, siis muretsesin endale veel kuninga, mis ükskord imdb's surfates silma jäi, ja pulmajärgsuse, millest olen erinevatest kanalitest positiivset vastukaja kuulnud.

Hakkasime majanaabriga Candy't vaatama, aga filmi keskel ütles ta, et ta ei taha edasi vaadata, sest see, mida ta arvas tulevat, ei meeldinuks talle. Nii et panime hoopis ühe Jane Austeni teose põhjal tehtud filmi, mis polnud ka just väga halb, lihtsalt väga teisest ooperist. Aga igatahes, tahtsin Candy lõpuni vaadata ja tegingi seda. Ja julgen öelda, et kui see esimene pool mulle ka just väga muljet ei avaldanud, siis teine pool oli tunduvalt meeldivam. Ja kuna ma olen üks nendest nõmedatest inimestest, kes hakkab näitlejaid (või ausalt öeldes üldse kõiki inimesi) siis rohkem väärtustama(või üldse alles hakkab väärtustama), kui juba liiga hilja on, siis vaatasin ka jupikese intervjuud Heath'iga ja... Tahes tahtmata jooksid peast läbi paralleelid tema pärisjuhtumi ja filmis toimunu vahel, kuigi otsest põhjust selleks ju pole(ma tõesti ei usu, et ta päris elus narkomaan oli, kuigi mõned allikad ikka üritavad seda väita), aga eks selline piiripealne elu filmis ja päriselu finišijoon neid ühendusi tekitavad. Njah... kahju on. Ma lasin ühte lauset vist 4 korda uuesti ja uuesti mängida, aga ei oskaks seda ikka tõlkida... Mulle meeldis, et see polnud järjekordne junkie-film, kus keegi peab surema, et teised aru saaksid (kuigi jah, Casper ju suri, aga mitte selle "eesmärgiga"), samas polnud ka päris happy-ending.
Austraalia-igatsus tuli ka jälle peale.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kuningas ootab mul ka vaatamist. Bernal ise ütles, et see pole üks tema kõige parematest filmidest, aga see klipp, mida ma sealt nägin, oli hea.

Mu isal on mingi hirmus maania peal, ning mul on tunne, et ta tegutseb pigem enda tuhina, mitte vastuste peale. Praegu mul on töö, mida ma saan kodus nokitseda, aga tema võttis kätte ning helistas kõigile oma tuttavatele, et mulle tööd küsida. Et sellest veel vähe pole, võttis ta ühendust kellegagi, kes välismaa ülikooli värki korraldab, ning tuttavatele helistades tegi kindlaks, et seal on üks selline nimi, mis sobiks minu utoopiliste plaanide alla. Ja mina vajun häbist maa alla ..

Ning kui ma tahan filmi teha, pean ma panustama oma tutvustele "kuule viska mulle paar tonni, et ma filmi saaks teha, aga lõpp-produkti sa näha ei tohi" - ja see, ma kardan, ei tööta. Rääkisin Manci-tuttavaga, kes ütles, et ma pean võtma pangast laenu, sest muud varianti pole.

(Ning ma hakkan peaaegu mõistma, miks mõndade režissööride esimesed filmid on puhas kommertslik saast - see on ohver, mis tuleb teha, et korda saata midagi head). Ehk siis ..
DEEM!

Sinu juurde jõuame siis, kui E-L on teada saanud oma uue loenguplaani. Tõenäoliselt potsatame sinu ukse taha mõnel neljapäevasel päeval.

Suule ütles ...

Ma juba hakkasin mõtlema, et kas sa oled jälle kuhugi ära sõitnud...
Aga sinu isa koha pealt - ma arvan, et ta pidas ikka väga kaua vastu! Sest mina kuulsin juba augustis, et nii ei saa enam, tee oma plaanid selgeks jms.
Mis nimest jutt käib(st ülikoolivärgiga seoses, mis su utoopiliste plaanide alla sobiks)?

Miskipärast hakkab mulle ka järjest enam tunduma(nüüd, kui esmased naiivsed arvamused petlikuks osutunud on..), et selleks, et saada teha seda, mida sa päriselt tahad, läheb ikka kuradima kohutavalt palju raha vaja.

Ok, minu juurde jõuate ühel neljapäeval.. Eks mul tavaliselt niimoodi need külalised ikka tulevad jah, et N või R, et siis nädalavahetuse ja veel paar päeva siin veeta. Ma loodan, et te veel päris sellel 31sel ei jõua, sest ma pole kohe üldse valmis kedagi võõrustama praegusel hetkel, mingi tüdimus on peal, nagu iagl aastal.. Kuigi siin on peaaegu juba meie mõistes kevad:) Vähemalt viimased paar päeva on olnud.

Anonüümne ütles ...

See nimi ei ole ülikooliga seotud, aga see on lihtsalt inimene, kes võib-olla aitaks mul otsad lahti teha. Ma isegi ei tea, kes see on, sest see ei tule kõne allagi, et isa mu tulevikku korraldaks. Saan ise kah, kuigi tunduvalt aeglasemalt. Tegelikult olen ma kindel, et iss tahab minust lihtsalt lahti saada :P

31. on liiga ruttu, nii et ole mureta, saad veel päris kaua oma kevadet nautida.

PS1. Ja kuigi ma registreerisin eksamile hiljem, nad arvestasid seda.
PS2. Arva, kellega ma nüüd netti jagan? "Kiisu" on märksõna. Ja ainult meie kolmekesi. Vähemalt on nett poole kiirem.
PS3. Lähen järgmine nv mõnepäevasele reisile, aga kauemaks ei jää.
(Kirjastan oma kommentaari)

Suule ütles ...

Aga mis nimi see siis oli?;)

31. poleks muidu viga midagi, aga siis ma veaksin teid lihtsalt igal õhtul ühele filmifestivalile:) Ja laupäeval on meil vist töökoha rahvaga mingi istumine/pidu, nii et ma poleks just väga mööda Iirimaad tiirutaja sel ajal (kuigi ega teisel ajal sõltub ka sellest, kuidas tööl vabad päevad teie tulekuga klapivad).

Mitmendal sa registreerisid siis? Mina arvestaks veel mingi..23.dal registreerunu aja sisse.

Kiisuonudega:D Aga kui nüüd mingi jama neil on, siis pole neid kedag teist kui sind süüdistada;)

Kuhu sa siis reisile lähed mõneks päevaks? Mõnda naaberriiki või kaugemale?