laupäev, jaanuar 19, 2008

Tere!

Registreerimisavaldusele märkige praegu ära need eksamid, mida Te soovite teha (võtame vastu avaldusi, millel on hiljemalt 21. jaanuari postitamise kuupäev). Selle eksami kohta, mida tahate sooritada lisaajal tehke eraldi avaldus vabas vormis ning sinna kirjutage, mis põhjusel Te ei saa eksamit sooritada korralise eksami kuupäeval. Avaldusele on kasulik lisada tõend aga kui Teil seda ei ole, siis avalduse võite ikkagi esitada. Kõik avaldused vaadatakse ükshaaval läbi ning otsustatakse, kas toodud põhjus on piisav lisaeksamile pääsemiseks. Lisaeksami avalduse esitamise tähtaeg on kolm päeva peale korralise eksami toimumist, kuid mida varem Te avalduse meile saadate, seda rutem saate ka vastuse.


Selline on siis vastus. Tegelikult võiks ju ollagi selline süsteem, et need aprillis ja mais tehtavad eksamid on koolilõpetajatele, et juunis paberid kätte saada, ja et lisaeksamite ajal saavad need vanad (ja rumalad) kalad platsi ujuda. Aga njah, see oleks liiga süsteem-süsteem vist.
Oi, kuidas ma kujutan end seda lisaeksami avaldust kirjutamas ette... Pole just kuigi tore vaatepilt:S

Aga sellest on nüüd küllalt. Mul tulid ju täna külalised!:D Esimene pikem jutuajamine köögilaua taga on nüüd peetud;) Ainuke halb asi selle juures on arvatavasti minu homne eriti võimendunud inglise keele oskamatus...

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas ma saan siis õigest aru, et viimane päev on hoopis 21? Hope so :s

Suule ütles ...

Ära riski midagi! Ma ei taha üksi minna:P
Mina kirjutasin lõpuks eelistuseks Täiskasvanute gümnaasiumi. Mis eksamid sa üldse teed seekord?

Anonüümne ütles ...

Sa teed nagunii üksi, sest sa ei tee õigel ajal :P
Kirjandi vaid. Riskin ka.

Suule ütles ...

No eks ma teen vist jah nagunii üksi, kui me ühtegi sama eksamit ei tee:P

Eks näis, mis su 21.saab.

Anonüümne ütles ...

Mis asju sa siis teed? Inglise keel? Veel midagi?

Kui homme ei saa, ega siis midagi ei muutu vist ka. Lihtsalt valikuid tuleb suurendada :P

Suule ütles ...

Eks seda ole veel näha, kas ma inka saan teha, sest mais ma ikkagi Eestisse sattuda ei kavatse ja ma ei ole väga kindel, et suudan neile üliveenva põjenduse leida, et nad mu lisaeksamile lubaksid. Kirjandi mittetegemise üks põhjus on sama, aga teine lihtsalt see, et nüüdseks on mu viimnegi lausekonstrueerimisvõime ära kadunud, nii et see oleks lihtsalt mõttetu närvi- ja ajakulu. Aga geo plaanin teha, mitte et ma eriti võimeline õppima oleks, aga... Lihtsalt tuli trots peale, kui mõtlesin, kuidas ma 10das niisama ilma õppimata sinna eksamile pulli tegema ronisin, sest teadsin, et mul seda nagunii vaja ei lähe. Pealegi on mul geograafiat viimasel ajal elus päris palju ette tulnud;)