kolmapäev, detsember 20, 2006

Tarkust tuleb uksest ja aknast

Tänases Postimehes oli leheküljel nr 8 "Lühidalt" rubriigis uudis pealkirjaga "Šokolaad aitab väsimuse vastu", milles öeldi, et ületöötamisest tingitud kroonilise väsimuse ehk nn pintsaklipslaste palaviku vastu aitab eriti tõhusalt tume šokolaad, mis sisaldab 85% kakaod. Leheküljel 28 on uudis "Tume šokolaadaitab väsimuse vastu" ja seal öeldakse lisaks kõigele eelnevale, et haiguse ametlik nimi on healoomuline müalgiline entsefalomüeliit ja sümptomiks ka närvivalu. Huvitav, kas see teine "uudis" oli mõeldud kui esimese "lühidalt"-uudise põhjalikum versioon?:P

1906 aastal oli kooliprogrammis õppeaine nimega sehkendamine:)

Homse jõulupeo asemele tuleks leida mingi piisav minematajätmise põhjus.. "Sortsid" ehk. Kuigi mulle pole veel ükski Kudu lavastus meeldinud ja vaevalt seegi midagi tema stiili välist (ehk mulle sobivat) on. Teine võimalus on asjade pakkimine:P

"Tais on sellepärast palju aega, et nad ei muretse. Eestlastel läheb suurem osa ajast muretsemise peale." Näedsa siis:) Aga Teda ma enne ei teadnud:( Tegelikult on see lausa imelik, sest temast on ju nii palju räägitud-kirjutatud. Igal pool. Ja juba nii tükk aega. Kuigi selle raamatu pealkiri on kohutavalt tuttavlik. Kus ma küll elanud olen? Küll ma olen ikka loll. Aga hea seegi, et isegi lollid iga hetkega targemaks saavad. Mis sest, et sellele vaatamata ikka lolliks jäävad.

Kommentaare ei ole: