kolmapäev, detsember 13, 2006

Kunst ei ole kunsti teha, kunst on kunstis kunsti näha!

Ma ei tea, kas see on nüüd ebaõiglus, õiglus või lihtsalt vedamine, aga ma ei kukkunudki kunstiajaloo arvestusel läbi!:D Kuna selles võib ikka päris kindel olla, et Beier siinolevat kirjutist mitte kunagi ei loe (kui muidugi keegi õelutseja seda talle ekstra näitama ei lähe), siis võin ausalt öelda, et oli vist 2 piletit, mida vastates ma läbi oleksin saanud, ja mulle juhtus üks neist. See päev peaks lausa ajalukku minema! (Keegi võiks minu auks ka mingi samba püstitada, mida saja aasta pärast vaesed õpilased endale pähe kopsima peaksid!) Ja mõelda vaid, rohkem Beieri arvestusi ei pea enam terve elu jooksul üle elama!:D Nüüd võiks lausa kunsti õppima hakata:) Aga sellega läheb vist nagu keemia ja vene keelegagi.. Siiski, idee loeb ka midagi.
Raamatukogust ostetud ports rootsikeelseid raamatuid vajaks ka lugemist. Ja too virn, mis paar kuud tagasi ostetud sai, samuti. Ja see hunnik laenutatud raamatutest, mis hakkab vaikselt juba ümber vajuma ja ootab viivisevabadust... Njaa, vaheajaks tegevust jagub.

Hehee, homme saab uisutama. Talv vist tuleb tõesti.

Kommentaare ei ole: