teisipäev, detsember 05, 2006

Nothing to tell

Viimasel ajal mööduvad esmaspäevaõhtud telekast läägeid filme vahtides, kui peaks mingiks teisipäevaseks tööks õppima, ja iga nädalaga lähevad filmid järjest hullemaks ja tööd järjest totramaks. Kust ma peaks teadma, kuidas on ette vuristama? Võiks näiteks nendel, kes ise mitte kunagi mitte midagi ette ei vurista, seda punktikaotust hinde panekul mitte arvestada. Ja kui ma kunagi ei saada mingile tähtsale ninale kaebekirja, siis võiks teinekord kirja ülesanne vabatahtlik olla.. :P

Täna oli Kaubamajas vist kuulsuste paraad - Kaie Kõrb nuuskis küünlaid, Peeter Võsa sõitis minu ees seistes eskalaatoriga üles ja pärast, kui mina sõitsin alla, sõitis tema uuesti üles ja toksis samamoodi närviliselt sõrmeotstega vastu käepidet nagu mina. See pani muigama, kui märkasin:P Ja siis oli veel ansambel The Sank ka laiali lastud + mõned lihtsalt tuttavad näod.

Raamatukogust on mitu kurja teadet:S Kas keegi helsitaks neile minu eest? :A Nad võiksid ometi selle peale tulla, et saata teatis päev varem, mitte päev hiljem! Kuigi jah, nii teenivad nad ju kasumit, varem saates mitte.

E-mail pealkirjaga "Tallapuhastaja" tuletab millegipärast keelepuhastajaga hambaharjareklaami meelde:P Kui on neli väga natuke erinevat, aga täiesti sama otstarbega vidinat, millest 2 ja 2 on omavahel täiesti ühesugused, kuid eri ärvi, siis kas on loogiline, et kõigil on erinev hind? See ei ole matemaatikaülesanne muide...

Tundub, et mittemillestki on alati midagi rääkida.

Kommentaare ei ole: