laupäev, detsember 09, 2006

Juba jälle

..on elu minu kasuks ebaõiglane. Ma polnud tänaseni nii halvasti tantsimise eest veel kuldmedaleid saanud:S Ja ausõna, kui mina ütlen, et oli hull, siis oli ka! Kuigi ma ei taha uskuda, et me ausal teel oma tulemused saime, ei näinud ma siiski konkurente, kuna ma olin nii tegevuses sammude sassiajamisega. On õhkõrn võimalus, et nad olid sama jubedad, aga seda saan ma teada alles siis, kui näen teisipäeval(arvatavasti) seda kompromiteerivat videot. Neid konkurente oli ka ropult palju muidugi: ST 1 peale meie ja LA 2 paari peale meie. Nii et medal oli algusest peale juba kindlustatud ;)

Seekord oligi meie klubi paaridel kahest äärmusest tulemusi: neid, kes said kõvasti halvema koha, kui oleks väärt olnud (näiteks Xavier;)), ja siis neid, kes said esikohti selle eest, et nad õigest (st korraldajate) klubist pärit olid (näiteks meie). Ega see just kõige ausam pole, et meie treener üks žüriiliikmetest on, või kuidas? Ja ülejäänud tema sõbrad..

Kõige jubedam oli see, et kohal olid igasugused endised treenerid, trennikaaslased, trennikaaslaste tantsivad vanemad, kunagised konkurendid ja... Ma suutsin kuidagi terve päeva neid vältida, kuigi mõnega oleks väga tore rääkida olnud. Eks siis järgmine kord:P

Jeerum, ma polegi täna muud näinud kui tantsimist. Võistlused läksid vähemalt 2 tundi kauem, kui ajakava ette nägi. Autasustamine ise kestis juba üle tunni ja moodustas seega füüsiliselt kõige piinarikkama osa kogu päevast - me pidime kogu selle aja püüdlikult põrandal ühe koha peal seisma, jalas sellised kingad, et homme ma vist voodist välja ei saa..

Kui kolisedes koduni jõudsin, siis tuli välja, et lift on kinni jäänud, nii et sai veel natuke kepsutada, ja uksest sisse jõudes potsatasin ma lihtsalt maha ja nõudsin süüa, ise samal ajal vahtides täna telekas olnud tantsuvõistluste videot.

Praeguseks olen ma kohutavalt väsinud, sest eile plaanitud koolijärgsest uinakust ei tulnud midagi välja ja täna ärkasin ma ainult natuke hiljem kui argipäevadel, et endale juustest mingi konstruktsioon pähe meisterdada. See oli muideks ainuke asi, mis tuli natuke paremini välja, kui ma loota julgesin. Nüüd tuleb ta veel kuidagi lahti monteerida ja jube vaap näost maha pesta ja saab lõpuks ometi tuttu!

Kommentaare ei ole: