kolmapäev, oktoober 01, 2008

74

Mul on üks ütlemata tore õppejõud:) Seesama, kes ükskord meilis soovitas meil Muusikamajja üht Eesti-Iiri ühiskontserti kuulama minna ja teine kord parki Indian summer'it nautima! Nüüd sain meili, mis sisaldas sellist lõiku:
Also, if you haven't been informed yet, there's a film night at the university tomorrow (2nd Oct. in U-218, at 20.00) - one of the films is Dead Man by Jim Jarmusch. I can't recommend it highly enough, a rerfreshingly unconventional director, a surreal film, with Johnny Depp in another offbeat role. You can find out more about Jarmusch and the film at http://www.imdb.com

Vaatasin seda kuulutust ise juba ammu ja nii kahju on, et ma ei saa seda vaatama minna. Nagu kaa eelmisel neljapäeval. Ja eilsele ma ka ei jõudnud, sest teeõhtult läksime edasi üliõpilasnõukogu koosolekule ja sealt ühe üliõpilasseltsi külalisõhtule.


Väääää! Kuigi praegu on väga põnev ja tore aeg, tuli mul täna miskipärast vääääga suur äraigatsus peale. Eriti kui ma jalutan pidevalt mööda LAV vabatahtlikuks minemise plakatist ja märkasin just, et Damien Rice'il on homme Dublinis (Trinity College'is) kontsert ja kui ma kuulen, kuhu inimesed minna plaanivad, ja siis kui ma vaatan, et ma ei saa isegi Riiga minna, tahab küll pisar silma tulla:( Oleks mul ometi veiniavaja kuskil, siis jooks küll selle koolituselt üle jäänud superhea Tšiili La Joya Reserva Cabernet Sauvignoni ära.. :P

Kommentaare ei ole: