teisipäev, oktoober 07, 2008

420 ja 77

Magasin täna morffi sisse. Mitte sihilikult, aga nagu välja tuli, oligi parem, et minemata jäi:D

Tore on see, et sain veel kaks KT (vaheeksamit tegelikult) sellele 20ga nädalale kirja, nii et.... Lõbusaks läheb elu.

Mulisemisaines sattusin täna ühe leedu tüdruku kõrvale, kes tegelikult prantsusmaal ülikoolis käib ja siis ta rääkis, kuidas ta elab siin Karu ühikas nelja toa boksis igasuguste toredate välismaalastega koos :D Järgmiseks korraks jäi mingi paarisülesanne ka teha, nii et ma hakkan meilima temaga.

Homme aitan arvatavasti hädasoleva prantslase öömajale, kuigi siin õunade keskel just palju ruumi ei ole:P

Nüüd on veel viimane tund aega jäänud, et IVAsse mingite ajuvabade juhenditega (kust ma tõepoolest praktiliselt ühestki sõnast aru ei saa, kuigi see on vaid inglise keeles) ülesanded üles laadida. Ma mõtlesin tegelikult, et see oli eilseks ja sain viimasel hetkel(23.00on tähtaeg) tehtud, aga tuli välja, et seitsmes on alles täna, nii et võiks üle vaadata, mida mu pidevalt tukkuv aju välja mõtles. Nali on selles, et ülesanded ise võib-olla eriti keerulised polekski, kui saaks lihtsalt aru, mida tegema peab, aga seda pole ka kusagilt järele vaadata ja teised ka ei tea. Nii et loodan, et BINGO töötab.

Aa, üks uus aine tuli tänasest juurde. Foneetika ja fonoloogia. Tundub iseenesest põnev, aga mina ei suuda selliseid asju koos kambaga õppida. Mul on vaja oma aega, et asjadest aru saada ja kõike ise salaja järele proovida, aga klassis ma niisama ffffffffffffffffffffffff ja sssssssssssss piniseda ei taha..

Ma tõepoolest vihkan, kui õpikud on saadaval ainult raamatukogus lugemiseks!! Ma ei suuda ju 20 lk tekste (tehnilisi termineid) niimoodi selgeks saada!! Oleks, et on korraga mingi paar lk, siis võiks kas või ise endale arvutisse ümber toksida, aga rohekm on liiga karm..

Pugin nüüd viimase tüki torti ära (jah, väga tervislikud oitumisharjumused, tean, tean) ja üritan homse Miriami-tunni paberid ka selgeks teha.

Tunnen, kuidas kõik vaikselt koguneb ja kuhjub, tegemata asjade hunnikusse. Varsti oleks vaja pikemat puhkust, et kõik jälle rajale tagasi suunata, aga... seda ei ole tunneli lõpust küll veel paista. Vähemalt olen rahul, et tänast filmi vaatama sain minna. Ja oli täitsa hea kohe. Näitlemisega oli muidugi nii nagu oli (kuigi ma usun, et neil lihtsalt kästigi täpselt nii teha), aga idee ja üldine teostus olid head ja 1931. aasta kohta eriti.

Kommentaare ei ole: