teisipäev, september 30, 2008

leave the numbers for me, please ;)

Tänane päev algas mõnusa morfoloogia tunniga, kus ma järgmisel korral oma F'i kätte saan, sest ma lihtsalt ei kirjutanud sellele lehele peale oma nime ja ülesande juhise mitte midagi. Aga ega ma ainuke selline ei olnud... Ei tea kust kohast me peaks oskama mingit teoreetilist juttu, termineid ja näiteid, kui me kõik tunnid (ja kodutööd) ainult mingeid ühesuguseid totakaid põhikooli "ava sulud" ülesandeid teeme ja keegi meile vajalikust osast midagi ei vihja??

Ettekanne integreeritud kõneoskustes ei läinudki nii peesse, kui ma arvasin, et läheb. Üldiselt on õhus tunda märgatavalt vähem ambitsioonikust, rivaalitsemist ja ülikriitilisust kui keskkoolis, nii et vaatamata värisevatele kätele ja kuivavale suule, sain oma osa ka kuidagi ette kantud ja ei pidanudki häbist läbi põranda vajuma. Muide, Mr. Bean käis Oxfordi ülikoolis! :D Kui muu meie ettekandest nagunii meelde ei jää, siis see võiks ju jääda. Ja vähemalt oli meil äge rühm ja ka kõige suurem kogu klassi peale, pole siis ime, et meie ettekanne naatukene kauem aega võttis kui oleks tohtinud:P
Kusjuures, ma avastasin, et tegelikult ma ei mõelnud keelele üldse. Võib-olla on see just halb, sest ega ma ju ei jälginud, mis mul suust välja tuli, aga tagantjärele tundub siiski, et nii ju peakski, et ei peaks mõtlema väljendusviisile, vaid sellele, mida väljendada. Ja minu üleüldine võimetus esinemissituatsioonis samaaegselt kaasa mõelda sai väikese augu (vist Mr.Beani kandis), aga normaalse ettekande tegemiseni on küll vääga via longa.

Nüüd kavatsen minna RoGeriga (meie germaani-romaani instituut:P) teed jooma ja pärast seda filmiklassaika vaatama. Eelmisel korral jäi ju filmi vaatamas käimata.. Ometi kord on õhtu vaba ja homseks saab asjad vast pärast ka tehtud;)

Kommentaare ei ole: