laupäev, oktoober 04, 2008

klirr

Eile käisid mul külalised ja tõid hunnikute viisi õunu, nii et mul on kolme aasta varud olemas, ja moose-kompotte ja varajased sünnipäevakingitused ka veel! Nii et kui ma telefonile ei vasta, siis ma võibolla ei tunne ära, et minu oma heliseb, ja nüüd saab väiksema vaevga teed juua;)

Kahjuks polnud mul võimalik kuigi kaua nendega aega veeta, sest õhtul pidin tööle minema. Ja oli see alles tööpäev! Kogu maja oli bronnitud mingi EBSi kokkutuleku jaoks ja rahvast oli nii palju, et ei mahtunud liikumagi. Ega nad just teed vabaks ka ei teinud, kui sa klaasihunnikuga mööda tahtsid saada, nii et klirinat oli päris korduvalt kuulda... Nüüd ma tean, kuidas oleks baaris töötada. Aga tegelikult sujus kõik suhteliselt ladusalt. Sundolukorras õpib ikka rohkem;) Ja ainult kiiresti liigutades tuleb vanasti sisseõpitud automaatika meelde:D

Kui ma oleksin pidanud samuti poole viieks teisele töökohale jõudma, nagu üks teine töötaja, oleksin hiljaks jäänud, nii vara saime töölt lahti.. Ja linn oli rahvast täis!! Ei tea, kas seepärast, et suhteliselt soe õhtu oli või oleks ka niisama olnud, aga aigatahes...

Mina olen täna haige. Ärkasin öösel(hommikul siis) korduvalt üles, sest lihtsalt nii vastik oli olla. Neelatada ei saa, hingata on raske, jalad ja selg löövad tuld, silmi pööritada ei saa ja pea vasardab vaatamata mitmele tabletile ikka edasi. Ju see on septembrikuu järelmõju.. Loodetavasti tuleb tänane öö veits vaiksem ja saab ikka homme välja puhata, sest noh, uuel nädalal on ka vaja püsti püsida;)

Peaks vist hommikusöögiks midagi peale õuna ka hamba alla otsima.. Ja siis sammukesed apteegi suunas seadma. Kas nad sellist teenust ka pakuvad nagu kraadimine?

Tha-thaa!

Kommentaare ei ole: