neljapäev, oktoober 23, 2008

327

Olen vahepeal unustanud, et mul oli ju süsteem - iga positus kannab pealkirjas numbrit, mille olen hommikul garderoobitädi käest saanud. Aga ju vist olen kirjutanud rohkem nädalavahetustel või numbri ära unustanud, nii et neid siin eriti polegi..

Igatahes, unustasin ennist reklaami teha. Oma kahekuulise telekavaba aja jooksul olen veetnud ühe nädalavahetuse Tartu kodus ja pulti klõpsides TV1000 sattusin vaatama filmi "Cashback". Juba hetkel, kui nägin pealkirja, hakkas see mulle meeldima (huvitav, millal see süsteem ka Eestisse jõuab, muide?) ning film ise oli paraja kiiksuga, mõnusate karakteritega, parasjagu kerge aga mõtliku sisuga ja õige feelinguga:) Pluss peategelane oli ka sümpa;) Ja mäletan nii mõnigi kord Tescos või Dunnes'is käies, kuidas mõtlesin, mis elu nüüjad elavad, millistel põhjustel seal töötavad jms. Vahel nüüd Rimis käies tuleb ka pähe, aga siin on ikkagi kuidagi teistmoodi. Ma ei teagi, mis. Supermarketi kultuuriruum?:P

Kommentaare ei ole: