neljapäev, oktoober 30, 2008

Castillo de Almansa

Avastasin, et pool "iseseisva töö nädalast" on juba läbi. Ma pole millegagi veel hakkama saanud.. Ja ei ole ka loota, et järgmise kahe päeva jooksul saaksin... Praegu istun muide töö juures;)
Tänane uudis on, et meie uus ülemus, kes alles tuli, läheb juba testpidi tagasi ära:( Mulle ta just meeldis, nii et mul on kahju. Ja ju vist on neil elava muusika õhtute lootustel, mida ma juba vaikselt ajama hakkasin, ka lõpp.. Millest on veel rohkem kahju. Omanik rääkis midagi nägemuste paljususest (mis tekitas tema meelest liiga segase pildi, st oli negatiivne), mis on minu meelest ainult hea ja edasiviiv. Nüüd on karta, et sellest kohast võib saada veinidiskoteek (nagu vähemalt üks mu töökaaslane seda nimetas). Ja ausalt öeldes ei taha ma uut juhatajat. Neid igasuguseid asjapulki on siin nagunii nii palju, ja kui uus tuleb, ei tea kunagi, mis kõik toimuma võib hakata. Ja vaatamata sellele, et muutused on üldiselt head, siis kõik ikka ei ole ka.

Jeerum, ma tunnen, kui lolli juttu ma ajan. Aga panen selle mitmenda veiniklaasi ja magamatuse süüks.

Käisin, muideks, eile-täna muuseumites ja mängisin niisama Tallinna giidi. Nendele, kes ei tea, kus Vabaduse väljak või raekoda asuvad, on see päris lihtne:D Homme on natuke teadlikumad "kliendid" neile ikka Cortese't Chablis' asemel ei anna pähe määrida:P

Reede õhtuks peaks mingid koolitööd ka ära tegema, et mitte endale käkki keerama hakata. Ühel eelmise nädala eksamitest on tulemused välja pandud. Ja need on suht naljakad:P Numbrite järgi ei peaks ma nii loll olema, kui ma tunnen, et olen. Või on lihtsalt asi selles, et on päris palju veel hullemaid...? Ma juba arvasin, et see etapp sai mööda, kui see mind üldse huvitas, aga vist iga kord kui ma jälle üllatun, siis ... ma jälle üllatun:P Aga ega see vist kaua enam ei kesta, arvestades, et esmaspäeval on näiteks Briti ajaloo eksam...:S Milleks oleks hea too 700 lk raamat läbi lugeda, mida ma veel alustanud pole. Või siis vähemalt kõik lektori loengumaterjalid, mida olevat iga loengu kohta u 15 lehekülge...:D Fun;)



Kõik kommentaarid sõnade järjekorra ja õigekirjavigade kohta palun siiralt endale hoida! :D

Kommentaare ei ole: