pühapäev, märts 30, 2008

matkides Veneetsiat

Eilse õhtu kohta ütlen ainult, et õhtusöök Montse juures oli väääga tore:) Ja venis päris pikale ka.. Juttu juba jagus. Ja quiche oli ülimaitsev:D

Täna on terve päev otsa padukat sadanud, vist üks tugevamaid üldse minu siinoleku jooksul. Töölt tulles oli tee Bobby Byrnes'i ees umbes 15 meetri ulatuses täiesti läbimatu (u 7 cm sügav jõgi/järv), sest kõnnitee osa on tolles kohas madalam kui autotee ja kõik valgub sinna, ja kanalisatsiooniaugud ei funkand. Nii et kui juba osa maast mööda saarekesi hüpates või 2 cm laiusel kõrgemal äärel läbitud, tuleb ots ringi keerata ja tagasi minna, et teisele poole autoteed saada, sest siis kaovad isegi need viletsad võimalused ära.
Lihsustades: kui koju jõudsin, olin täiesti ligunenud. Jätsin oma pooleldi vihmaveega täidetud caramel macchiato ukse ette ja haarasin maja tagant kuhjaga täis prügikasti, sest noh, sellise ilmaga ma enam välja ei kavatse minna, kui kord juba sisse olen saanud. Ja kui tuppa jõudsin, tuli Adeline väga sobiliku uudisega - õli on jälle otsas! Wiiihuu!:D :S Ja pesukuivatusmasin ka ei tööta. Super ajastus, kas pole?! Õnneks oli ta kaminasse tule teinud, ja kuna ta ise läks kodust ära, siis kuhjasin mina kogu elutoa oma asju täis. Hea ikka, et ma töölt täna teepakke ja šokolaadipallikesi pätsasin... :P Homme on mul vaba päev. Hommikul helistan (mina! :P) õlimeestele ja hoian pöialt, et nad kohe samal päeval tuldud saaks.. Tänase õhtu veedan igatahes siin teki sees, peab vist kindad ka varsti välja otsima... Ja tasside viisi teed lürpides!

Kommentaare ei ole: