reede, märts 28, 2008

tomato soup

Täna oli tööl väga vaheldusrikas päev. Sue ja Ash olid tööl, mõlemad muudatustest ikka veel üllatunud. Täna tuli veel uus uudis - Keith (meie kokk) olevat töölt ära läinud. Great! Koguaeg käivad mingid vangerdused. Täna oli siis Barry köögis abiks, vastas telefonile ja nii:P
Siis kuulsin veel, et Graig olevat laupäeval autoavarii teinud (kuuldavasti mitte kuigi tõsise, täitsa terveks jäi) ja ei saanud tööle tulla ja Louise lasi ta telefoni teel lahti seepeale. Põnev... Aga täna mainis L., et Graig töötab homsest köögis. Veel põnevam. Sellest oli kunagi varem juttu, et ta läheb kööki, aga Keith'ile appi, sest ülejäänud ei mõista inglise keelt, mitte niiviisi. Ausalt öeldes ma ei mõista, miks ta veel tagasi tahtis tulla, kui juba lahti oli lastud:P
Susaniga rääkisime täna quittimisest. Ta ütles, et plaanib ka paari nädala jooksul ära minna, Aisling olla ka sellest rääkinud. Aga tundub, et see on siuke umbmäärane plaan nagu mul varem, sest kui ma talle oma kindla kuupäeva ütlesin, oli ta suht šokeeritud.

Mul on meie koha söögid nii üle visanud, et täna läksin lõunapausi ajal Subway'sse (esimest korda muide) ja siis ostsin poest veel paar banaani ka ja oligi korras. Poes olid pikad järjekorrad ja siis tädi, kes minu taga oli, ütles, et mul on ikka vägev kannatus, et kahe banaani pärast selle järjekorra viitsin ära oodata:P Mis seal ikka, see ainult mu lunchbreak ju! Aga ma mõtlen ise ka, et mille kuradi pärast ma küll nii kannalik veel olen... Aga igatahes, lõunat ei söönud ma mitte eeskujulikult bistroos laua taga, vaid staffi nö puhkeruumis raamatut lugedes, hoopis lõõgastavam muide.

Täna oli siis minu esimene kord nõusid lõhkuda. Kena lögahunniku tekitasin ja omal olid põll ja püksid mõnusasti kohvist läbi leotatud.. Sõrmele sain ainult erksinise plaastrikese, jama et midagi tõsist ei olnud. Pärast seda kolistamist tuli järgemööda igasuguseid jamasid tellimuste segiajamisega, mille peale Mõni vahtis mind nagu oleks mina selles süüdi olnud, kuigi mina olin sel ajal 'puu otsas' kui segapuntraid tekitati. Aga sitta kah. Ongi viimane aeg nad kuu peale saata.

Pärast tööd ostsin endale kollase pluusi ja sinise salli. Kuigi ma tean, et ei tohiks kas või juba kohvri ülekaalu pärast rohkem midagi osta, aga.. (Laon tulles kõik sallid kaela omale;)) Nad olid ju ainult kolm euri:P Ja pealegi pole arvatavasti kellelgi Eestis päris sama, aga sama asja analoogi Seppäläst või Takkost (või mis need eestlaste Penny vasted võiks olla?) ostes on kõigil ühesugused.

Raamatukogus käisin ka tund aega. Alles nüüd sain aru, kui väike valik seal ikka on! Dublini kohta sain paar raamatukest, Belfastist polnud midagi. Joyce'i teostest oli alles ainult 2, mida ma ei tahtnud. Võtsin Hornby "How to be good" nii raamatuna kui audio variandis, et äkki on kuidagi mugavam lugeda. Ja koju jõudes avastasin, et audio on kaheksast kassetist koosnev:P Minu arvutil aga kassettide jaoks auku ei ole...

Nüüd lürbin juba viiendat tassitäit teed. Ei tea, mispärast mul täna siuke janu on.

John käis ka uuesti külas. Tuleb välja, et Eimear'l oli võti täitsa olemas, nii et huvitav, miks ta küll akna kaudu käia otsustas... :P

Kommentaare ei ole: