laupäev, märts 29, 2008

leek and potato

Njah, niipalju siis mu plaanidest homme kriminaali tagajärgi koristada ja lugeda ja mökutada... L. helistas just rota pärast, nagu lubanud oli, et saaksin oma järgmise nädala ajad teada. Tuli välja, et Susani poeg on haiglas, nii et ta ei saa homme tööl olla. Nii et ma saan endale selle pühapäeva. I don't really mind kah, saangi palgapaberi kohta küsida ja paari tunni eest rohkem palka:P. Lihtsalt see, et täna lähen Montse juurde õhtusöögile, nii et tuleb jälle üks hiline magamaminek... Aga vähemalt alustan alles kell 2 nagu alati, nii et saan üheni põõnata:P
Ja veel üks imelik käik tööl: Ger (meie muhe turvamees) on tagasi, kuid ainult laupäevadeks ja kolmapäevadeks.
Ja Ash'i postitsiooni nimi ei ole enam supeavisor, nagu mulle neljapäeval juba mulje jäigi.
Ja tänase info järgi tuleb meile Kieth'i asemele mingi naiskokk, aga alates esmaspäevast. Ei tea, mis jutt see üldse Graigi köökipanekust oli, jälle mingi manageri uitmõte, millest Graigiga räägitudki polnud vist.... Komöödia. Aga minu tegelaskuju astub enne viienda vaatuse lõppu mängust välja. Omal tahtel;)

Aa, Helene, kes jõulureisil oli, läheb järgmisel laupäeval Prantsusmaale tagasi. Tal on ka küllalt saanud:) Käis veel sushit söömas täna, aga ma olin selleks ajaks juba lõpetanud ja Tescos ananasse valimas, nii et teel kodu poole astusin jälle töölt läbi ja ajasime paarkend mitsa juttu. Siis Ash mainis mööda minnes muidega, et ma ikka armastan seda kohta nii palju, et ei saa kohe eemal püsida:P Ta oli mingil perioodil iga päev paar tundi kauem töö juures ja jõi mõne sõbraga kohvi, nii et ma ikka hõõrusin seda nina alla siis, nüüd ta tegi tagasi. Ainult et kui tulevikku vaadata, on mulle öeldu veelgi asjakohasem:D

Kommentaare ei ole: