kolmapäev, märts 19, 2008

tuduu

Heh, täna läksin 8.30ks tööle. Hommikul viitsisin end voodist välja vedada alles 8.05, nii et tegin pudru valmis, aga kurat, süüa ei jõudnudki. Mõtlesin siis, et söön mõne muffini või midagi, aga läks meelest. Ja lõunapausi ajal jäi ka söömata, Helene käis korra tere ütlemas ja siis ajasime The Sandwich Shopis (!!JAH!:P) juttu. Ta läheb 4.aprillil tagasi Prantsusmaale.

Igatahes jäi söömata. Ja siis töötasin jutti kuni 15.15ni. Siis läksin kööki, et lasta endale chicken wrap kaasa teha ja sain ceasari salati pealekaubaJ Küsimata lausa. Õigemini ma lausa ütlesin, et pole vaja ja ma ei saa konteinerit tagasi tuua, sest ma ei tule nüüd üle nädala tööle jms. Aga noh.. Eks ma siis toon kunagi, kui tulen. Ma siis soovisin talle pühapäevaks Ashlyniga edu/õnne:P Ta alati küsib pühapäeviti, et kas mina üksi olen ja ega Ash tööl pole:P Nad keegi(st ingliskeelsed) ei salli, et ta inglise keelt väga ei mõista ja siis on kurjad temaga, aga mina kui samas olukorras olija, olen leebem ja mõistvam (täna näitasin, mis asi see coleslaw on, mida ise kaks nädalat tagasi esimest korda kuulsin...). Nii et ma saan suppi ja kartuliputru ja salatit ja wrappe ja... :D

Siis asju kotti ladudes vaatas mulle see pruun ümbrik vastu, mille ma maksuametilt sain. Läksin siis panka ja ütlesin, ma sain siukese paberi ja ma nüüd ei tea, mis ma taga täpselt ette võtma pean. Noh, tuli välja, et ongi tšekk, panid raha arvele nüüd. (Tegelt tahtsid, et ma oma PINi sisse toksiks, aga tuli välja, et ma ikka ei mäletanud õiget. Aga polnud vahet. Ja siis ma pidin kuhugi oma aadressi ja telefoninumbri kirjutama. Aadress sai vast õige, aga telefoninumbriga oli probleeme..Ei tulnud jälle meelde. Lõpuks sai 0858252379 asemel 0852852379, aga polnud ka vahet, nii et... Numbritega läheb mul ikka üüratult hästi:D :P) Väga tore:) Siis edasi läksin raamatukogusse. Tee peal põrkasin Eestlasega kokku. Imestasin, et ta nii vara hommikul linna peale jõudnud on.. Kui mul öövahetused olid, mäletan, et ärkasin vast kolme-nelja paiku, heal juhul millalgi pärast viit viitsisin end uksest välja ajada, kui asju korda saata oli vaja enne tööd. Aga see selleks.. Ta olevat lambist piletid Manchesteri ostnud, jalgpannimatši (vist, või oli rugby..? nagu mul siuksed asjad meelde peaks jääma) läheb vaatama. Aga Manchesteri! Ma olen kade nüüd. Õigemini oleksin, kui ma ise Veneetsiasse ei läheks!:P :D Hehehee:D Aga selle peale olen küll kade, et mõnel käivad otsused ja minekud nii tsiuh-tsäuh!

Anyway, raamatukogust võtsin paar raamatukest Itaalia kohta. Sõnaraamatutega oli mingi jama. Kõik olid ainult audioraamatud. Ja ma isegi ei tea, miks ma ei küsinud lõpuks, kas neil tavalisi ei olegi või et kus need on (küsija nagu ma olen nüüd:P). Aga nendes on ka fraase ja mõned leheküljed sõnaraamatut, ainult et muud taskust on ka lisaks. Kuigi ma usun, et minu 1 grammine kollane 'Fast talk Italian' on ikka lõpuks ainuke, mida kasutada:D

Järgmine punkt nimekirjas oli check-in. Mõtlesin, et miskesesse internetipunkti ma siis seekord lähen (algusajal siin sai pea kõik ju läbi käidud:P), otsustasin selle kasuks, kus kõige rohkem käinud olin (ehk siis sellepärast, et kõige normaalsem tundus), see jäi nagunii peaaegu koduteele ka. Ja arva ära, kes sealt kaugelt paistvaid valgeid pabereid (arvatavasti Manchesteri pileteid) tuulutades välja astus?:P Sain check-in'i tehtud. Aga kuna tagasitulek ei jää viie päeva sisse, siis toda otsa ei saanud.

Kui välja tagasi tulin, siis kuulsin kõhukorinat. Tuli meelde, et mu ainuke söögikord oli tass kuuma Ribena-jooki hommikul... Läksin siis Inimeste/rahvaste parki (erinevatel linnakaartidel on ülakomad eri kohtadel, ja oma juhe pole ka siiani funkama hakanud, et aru saada) ja sõin oma kanarulli ära. Ilm oli ilus ja muru roheline/nartsissid õitsesid nagu selles pargis vist koguaeg.

Siis läksin koju. Esimene samm uksest sees maandus maksuameti kirjale..:P Naljakas, et nad tšeki enne saadavad kui balancing statemendi. Aga eelmise aastaga on vähemalt korras nüüd asjad.

Pakkisin asjad ära!! Peeaaegu kõik raamatud, paar mitteraamatulist asja mahtus ka õnneks nende vahele. Kuigi 55*40*20 cm on natuke naiivne lootus... :P Ja mul pole aimugi kui palju see komps kaaluda võiks, aga päris raske tundus. Aga vähemalt tagasi tulles on seal loodetavasti ainult need paar Itaalia kohta käivat raamatut sees:D

Jeerum, minust on saanud Chewy Dragees-sõltlane. See on Lidli lariant Mentosest. Ma sõin siin järjest poolteist pakki ära..:S


Teisipäevale kohaselt läksin ka täna kinno. Charlotte Gainsbourgiga 'Golden door' oli. Jubedalt veniv ja aeglane. Suht emotsioonitu, pointi ka nagu polnud. (Ja itaalia keel ei kõlanud üldse itaalia keelelikult!) Vahepeal oleksin magama jäänud, vahepeal oleksin minema jalutanud. Siplesin toolil edasi-tagasi pidevalt asendit muutes, aga sellest film kiiremini ei liikunud just. Õnneks oli viimane pooltund natuke elavam, nii et lahkusin saalist kui nad oma piimajões ujumise olid lõpetanud ja nimed jooksma hakkasid (mina, kes ma tavaliselt kõik nimed ära lasen joosta ja alles valgest saalist välja astun!).

Homme on mul siis vaba päev. Ma ei tea küll mis hea pärast Louise graafiku niimoodi tegi, aga... Mingi uus tüdruk oli kirjas. Ja Barry on rohkem tööl kui Susan ja... Ega ma just väga kindel ei saa olla, et kui ma tagasi tulen, siis töö ootab. Ja ausalt öeldes võiks üldse natuke varem kui eelmise päeva õhtul teada saada, kas järgmisel päeval oled tööl või ei! Lollid.

Aga homme kavatsen magada(mida just iga päev pole saanud..), lugeda mõne raamatu lõpuni(et kõik kasutamata kujul koju tagasi ei sõidaks:P). Töölt kapist kõik asjad ära tuua(saab ühe masinatäie pessu visata) ja karbid tagasi viia(korralik, nagu ma olen).Viimased tähtsad asjad kotti pista. Poes ja pesus käia. Ühesõnaga puhkuse-eelne lösutamispäev:)

Kommentaare ei ole: