teisipäev, oktoober 23, 2007

Hehee, maandusin just Shannoni lennujaamas ja tegin läpaka lahti, et näha, kas mõni meil on tulnud. Loomulikult ei ole! Nimelt on juba mingi nädal aega meilivahetusega jama, nii et arvatavasti ei tea nad täpsemalt, millal ma tulen, kui 23.dal. Hea seegi muidugi, aga ega mul hetkel muud üle ei jää, kui lennujaamas oodata ja vaadata, kas keegi mind omale ei taha:P
Sõit oli täitsa normaalne, ei mingeid jamasid ja istusin akna ääres (jälle) nii et nägin natuke maad ka juba. Ja lambaid:P Londonis lennule minnes oli kohutavalt palju lapsi, nii et tekkis kohe siuke "oooo:)" tunne. See on vist väga lapsesõbralik linn.
Huvitav, kas peaks minema ja küsima igaks juhuks, et mis kell läheb viimane buss Limericki. Ma tean, et mingi poole üheksa ajal lähevad veel kindlasti, aga et kuidas sealt edasi on... Ja mis ma siin üldse tegema peaks - kas on mõttekam ringi kooserdada ja ise kedagi taga otsida või siin istuda ja ringi vaadata. Või käia kusagil kohvikutes ja poodides mööda lennujaama:P

Igatahes, paanikas ma veel pole. Hakkan nüüd hosteleid uurima.

4 kommentaari:

CM ütles ...

Viimasel ajal on erinevad mailiteenust pakkuvad asjad hakkanud oma turvameetmeid tõhusamaks muutma, seega võimalik, et mingi vahekontroll lihtsalt eemaldab kirjad. Äkki proovid samasse kohta uue meiliaadressi teha, kus neil juba on?

Ja kui pere pole su kirjagi saanud, siis ilmselt neid lennujaamas pole ka. Kui seal on nii nagu mujal, siis püüa leida kuskilt mingi telefoniputka, kus on ka telefoniraamat. Otsid sealt perekonnanime järgi.

Tean, et sa saad seal ilusti hakkama! Ole tubli!

Suule ütles ...

Njaa, seda ma tean isegi:)
Telefoniraamatust on otsitud aga kuna ma isa nime ei tea, siis polnud sellest kasu, sest ema nimel seda polnud.
Selle kirja, kus ma ütlesin, et tulen 23.dal, on nad saanud. Vastasid veel, et oleks parem kui pärast kella 5. Aga kuna edaspidi olin ma nende jaoks kadunud(minu jaoks u 10 kirja selle aja jooksul), siis nad äkki mõtlesid, et ma ikka ei tule.
Tegin samasse kohta ka aadressi endale, kus neil, aga kasu pole midagi, sest vastust pole tulnud. Kahtlane värk. Lennujaam on lahti 23.59ni ja ainuke enam-vähem sobiv hostel võtab inimesi sisse ainult kuni 23ni. Ma veel ei tea, mis ma teen. Naiivne lootus on, et äkki nad vähemalt mõne aja jooksul saavad selle samast kohast saadetud kirja kätte ja vastavad sellele. Sest kohale saaks ma siit ise ka, viimane buss läheb 24.00. Maeiteamismateen tunne. Jookseks mõni laps mulle sülle vähemalt:)

CM ütles ...

Nojah, samas kuidagi imelik oleks uskuda, et inimesed 5-st 12ni lennujaamas passivad. Ma arvan, et sul pole ka mõtet seal istuda - majutuse osas võid ju couchsurfingut või hospitality clubi ka uurida. Saad toredaid tuttavad.

Äkki teed mingi sildikese, nagu need reisifirmad oma klientidele?! "Looking for .. " või annad lennujaama infole teate, et nad seda kuulutaksid. "One nanny has lost her family" :P

CM ütles ...

Ja kui sa neid kahte lehte kasutadki, siis saada sms/helista, number peaks profiilis olemas olema.