reede, oktoober 12, 2007

nädal täis

Hakkan vaikselt väsima. Paar päeva tagasi kirjutasime S. tööpakkumise jaoks poole ööni covering letterit, sest järgmine päev oli tähtaeg. Iseenesest oli selle kirjutamine väga põnev - ma sain teada, et ega igapäevase suulise inglise keele oskusest veel ei piisa, et ametlikumat paberit täis kirjutada ja et ses suhtes on koolist midagi ikka kasu ka olnud. S. sai magada 3 tundi ja siis pidi mingi kümme tundi tublisti tööl trallima. Mina, kes ma midagi vajalikku ei tee, pole sellest lihtsalt välja maganud. Imelik on see, et ma ärkan siin alati isenesest täpselt samal kellaajal ehk 9 AM. Mis on minu jaoks vara! Ja siis ma mõtlen, et oleks raiskamine edasi magada ning tulen üles.

Kuna rahvas on päeval tööl, käin üldiselt lihtsalt ise linna avastamas. Eile sai nädalane Oyster otsa, siis pikendasin. Küll ma ikka olen siin kaua! Nagu elakski siin juba lausa.

Viimaste päevade uudis on see, et S. ei otsi enam uut elukohta, sest M. on lihtsalt nii harukordselt hea inimene! See tähendab, et ta jääb siiasamma ilusasse tuppa armsa köögiga majasse toredate majanaabrite juurde!:D Ja hoiab nii närve kui aega kokku igasuguste kuulutuste peale helistamise ja vaatamaskäimiste arvelt. Ja kolimise arvelt loomulikult samuti. Õigupoolest peaksin ma praegu asju pakkima, kui M. nii hea poleks..

Kommentaare ei ole: