pühapäev, oktoober 07, 2007

reede-laupäev

Reede
..oli mu esimene päev üksi kondamiseks. Ilm oli ilus ja päike väljas, niisiis istusin bussi ja sõitsin metroopeatusesse. Õigele bussile ja metroole muide;)
Läksin Oxford Circuses maha, et peamisel poetänaval kolada ja kingi-jakki otsida (milleni ma muidugi peaaegu ei jõudnudki, aga vähemalt tean nüüd, et mu jalanumber on siinmaal u 4). Mingis poes oli üle poole kaupadest jõulufännidele, kingitustepoes müüdi kaarte lehmalellepoegadele ("For my brother and his fiancée/ cousin and her boyfriend"). Kõrgema klassi butiikpoodides sättisid gei väljanägemisega mehed Mika laulu saatel riideid kenasti riidepuule. Palju toredaid vaatepilte:)
Bond streetil hakkas üks massaažipatjade müüja minuga juttu ajama ja kutsus õlut jooma, millest ma kenasti keeldusin. Oleks ma aru saanud, mis koht see teine oli, kuhu ta mind veel kutsus, oleks ehk tollele mõelnud veel, aga.. :P Ta imestas, et kuidas ma küll eestlane saan olla, et need pidavat ju kõik blondid ja siniste silmadega olema. Ma jätsin mainimata, et inglaste prototüüp on ka midagi prints Harry sarnast. Ja kurat, padja hinda ma ka ei kuulnud - see kuluks tegelikult ära küll.
Siis käisin suure osa Hyde parkist läbi, vaatasin kuldse Alberti üle ja suundusin mööda saatkondade tänavat Regent parki poole (mis just väga lähedal ei asu). Kuna mul oli palju aega, siis jõudsin otsaga lausa Paddingtoni ja Kensingtoni. Enne S.-ga kokkusaamist ostsin Great Portland Streeti kentsaka ringi toidupoest endale flapjacki(olen oma müslibatoonid nende vastu vahetanud) hamba alla ja kokku saades ostsime Beni juurde minekuks toitu kaasa.
Ben on üks mõnusalt vaba austraallane. Parajalt irooniline, pool maailma läbi käinud ja veerandis pikemat aega elanud. Ta oskab rootsi keelt ka:)
Nende jämmimine tuletas mulle "Once"'i meelde, mille plakatid üksikutes metroopeatustes siingi paistavad. Ma nõuan, et nad seda koos vaatama läheksid! Aga õhtust rääkides - väga mõnus oli. Mõnus muusika, huumor, seltskond - what else would you want in life?! Ja nüüd võib ametlikult öelda, et austraalia inglise keele aktsent on mu lemmik, õigemini see on kõige puhtam ja ilusam inglise keel ilma igasuguste labaste või kõrkide julladeta:) See õige inglise keel.

Laupäeval...
käisime kinos. Koos Miraga, kes on Slovakkiast pärit 31 aastane, aga u 10 a noorem välja nägev tore ja krapsakas inimene. Aktsent meenutas täpselt "Once"ist tšehhi tüdrukut:) Ja muidu olemuselt naiskarakterit "Before Sunset"'ist. Starbucksi hot chocolate ja hubasus, edasiste plaanide arutelu. Samuti väga tore päev.

Huvitav on see, et inimesed siin on hoopis millelegi muule orienteeritud kui Eestis. On settle down'ides hoopis vanemad. Nad on avatud uuele - reisivad, arenevad, õpivad keeli, tahavad teistest kultuuridest teada saada, mitte endale majalaenu kaela korjata vms. Inimesed, kellega ma olen kohtunud on 30+, aga näevad kõik umbes 10 aastat nooremad välja, ei stressa nii palju, kuigi nende elus pole midagi püsivat, mõtlevad teistmoodi. Mulle meeldib, kui on mingi pettumusnoot minevikule mõeldes, samas ollakse õnnelikud, et nii käituti, sest teisiti polnud tol ajal võimalik või oleks nüüd hoopis halvem. Ja kuigi kõik on mulle öelnud, et "Oh, you're so young", sul alles terve elu ees, siis tegelikult ei pea nad oma kauemelatud elu üldsegi mitte vähemväärtuslikumaks või mõttetult kasutatuks, vaid teavad, et nad on selle käigus palju õppinud ja paremateks inimesteks saanud. Või nojah, minu öist tõlgendust ei tasu nüüd päris kullana võtta.. Aga mul on kohutavalt hea meel, et on nii toredaid ja mittekibestunud inimesi:D


Tänavapildist:
Kõik inimesed tänaval on imelikud, mis on nii tore, sest Eestis kõik jälgivad end, et ei teeks midagi totrat, sest keegi ju näeb, aga siin ei huvita see kedagi. Kõik laulavad, millal tuju tuleb, teevad kentsakaid liigutusi või nägusid, ütlevad otse ja valjuhäälselt välja, mis neile vastumeelt on. Inimesed vabandavad ette-taha, on sõbralikud, küsivad teistel, kus miski on, sest 'they're in this together'. Aitavad hädistel plikakestel 27,5 kilost kohvrit üles vedada. Naeratavad, kui sina neile naeratad!:) Ja mõnikord ka siis, kui sina neile ei naerata:P

Kommentaare ei ole: