laupäev, august 21, 2010

made it

Niiinii, nädal sai läbi (polnudki nii kohutav ja tappev kõige eest vastutav olla, aga eks tulemused ole muidugi järgmisel nädalal näha..:P) ja nädalalõpp algas. Väss on peal. Järjekordselt:P Päike ei paistnud (B soovitas IKEAst ostetud päikeseenergial töötav lamp tagasi viia, sest Iirimaal seda nähtavasti kasutada ei saa:P), nii et ma ei viitsinud ka kuhugi kaugemale minema hakata. Järjeokordselt:P
Täna on siuke vaikne päev, kirjutan kirju ja ehk pärastpoole saan mõne välismaalasega ka kokku, mingi CS üritus toimub ka, aga ma ei tea, kas ikka viitsin minna. We'll see. Raamatu lugemiseni pole (korralikult) ikka veel jõudnud. Ja ülejäänud avaldusi hakkan kirjutama siis, kui olen endale itaalia keele õpetaja leidnud, kes aitaks mul ülikooli kodulehelt kõik vajaliku üles leida ja ained välja valida:p

Iga kord kui juukseid kammin, märkan kui kohutavalt musklis mu käsi on:P Energy bars...yeey! Mitte seespidise tarbimise mõjul, kusjuures;)

Tahaks maale õunamahla tegema minna! Ja sinna tuleb kunagi kindlasti kollane, punane või sinine ümarate nurkadega külmkapp:)

Iga kord kui keegi mingit kohanime mainib, on mul tunne "wait a minute, it's on my list!".. Ja miskipärast on paljud linnad sellest listist kategoorias "reaalne". Võib-olla olen ma lihtsalt listi tegemisel realistlikumaks muutunud..:P

Üleüldse peaks kõigi asjade kohta hakkama liste tegema. Sest nagu näha, veedan ma oma laupäevad muidu lösutades..

Ma leiutasin täna uue sõna - "viimalikult". Palun, hakake kasutama! Viime massidesse;)

Kommentaare ei ole: