teisipäev, august 17, 2010

i'm my own boss

Oioi, päris kaua aega on mööda läinud. Ja päris kiiresti. Ja koguaeg on kiire. Eelmine nädal läks nii lupsti, et ei märganudki. Nii palju siis lühikeste tööpäevadega nädalast:P Ja kuna esmaspäeval käisin ühe Cambridge'i magistriga juttu ajamas, teisipäeval veetsin pool ööd endiste korterinaabritega Rio pilte vahtides ja päikest igatsedes, ja kolmapäeval käisin 2 minuti kaugusel "sotsiaalkeskuses" vegan-õhtusöögil, kus oli igasuguseid nö supilinnainimesi (või pigem Uue Maailma Pussakovi jalgrattaühingu inimeste moodi;P). Sellest kuulsin jällegi CS vahendusel ja kuna see on iganädalane üritus, siis tundub hea võimalus tegelikult ka inimestega tuttavaks saada:) Naljakas juhtum oli see, kui avastasin ühel hetkel, et M, kes pidi neljapäeva hommikul Tšehhi sõitma, aga maadles juba nädal aega oma kohutava hambavalu ja põletikuga, oli mulle sõnumi saatnud, et ega mul kraadiklaasi pole kodus kuskil. Ja no loomulikult pole:P Aga uurisin siis, et ega neil seal keskuses pole. Ja üks hästi tore ja abivalmis Slovakkiast pärit tüdruk, kes seal rohkem asjapulk on, läks kohe küsima neilt vähestelt, kes veel alles jäänud olid selleks ajaks. Ja siis üks itaalia kunstnik Eli, kelle ateljee oli mu kõrvaltänavas, ütles, et tal peaks olema, nii et sain autoga kaks sammu lähemale sõita, kaasas kaks õlist tilkuvat tofukooki, sest Guillaume (üks couchsurfer) ei tahtnud enda jagu, nii et mulle anti kaks ja mõtlesin, et sokutan M'le, kel valutav sweet tooth;) Ateljees pidi Eli ühe saksa kunstnikuga kokku saama, aga stereotüüpilisel kombel oli sakslane juba kohal ja itaallanna hilines:P Sel ajal kui Eli kraadiklaasi otsis, suutsin ma ühe vegan-koogi sakslasele sokutada:) Ja siis lippasin kraadiklaasiga koju. M'l polnud õnneks kohutavat palavikku, nii et kannatas ära, ja sai emamaal korralikku ravi, mitte nagu siinmaal (nagu räägitakse:P).
Neljapäeval.. ei mäletagi, mis ma pärast tööd tegin.. Arvatavasti olin oma kolmetunniste ööde ja 14-tunniste tööpäevadega parajalt zombistunud, nii et midagi asjalikku välja ei tulnud. Aa, ei tegelikult.. ühe kummalise salatiga tulin lagedale:) Mis teha kui kodus liiga palju fruit&veg'i vedeleb..:P Kuna kauss ajas üle ääre, siis ma võtsin B. wok-panni kasutusse, mis ta muidu seisab niisama..
Reedel hüppasin rõõmust lakke, kui töölt tulles postkastist kirja leidsin:) Ja kui selle ahmides läbi lugenud olin, jõudis kohale, et ega iga kord kirjad just kolme päevaga ei saabu, nii et sokerdasin kähku oma akadeemilise avaldusele miskit (pole üldse kindel, kas kõik vajalik sai kirja..:P), ja jooksin postkontorisse, aga onu seisis juba uksel ja ajas inimesi välja. Ütlesin, et mul on äärmiselt pakiline asi ja vaja kindlasti täna ära saata, mispeale ta teatas, et ümber nurga on "öökast", mida tühjendatakse veel 7.30 ajal. Ja mina loll tormasin 4 minutit enne 6 kodust välja! Neid tormamisi on üldse palju viimasel ajal:P Pühapäeval hüppasin üle viimase viie trepiastme, kui 41 mööda kimas, nii et kartsin, et jõuan lennujaama nii hilja, et B on juba koju hakanud sõitma (väga kaval on niimoodi mobiiltelefonita inimesele vastu minna, et ta ei tea, et sa tuled.. eriti siinsete bussidega, ja veel pühapäeval!). Aga lend jäi veel hiljakski, nii et...:) Päeval oli nii palav, et lösutasin lihtsalt Trinity hoovi peal ja üritasin lugeda, aga kissitades kipub uni kohutavalt silma, nii et läbisin vist 3-4 lehekülge.. ei teagi, mis ajaga. Ja Merrion Square'i kahel küljel on 1-5 pm pühapäeviti kunstnikud oma töid näitamas-müümas!:) Ja sealt läheb buss nr 13, millel lõpusihiks IKEA!;) Ja tee peale jääb üks kõige kummalisemaid äärelinnu, kus kitsamad Mustamäemajad, mil aknad kinni löödud ja knackerikambad ümber nende jõlguvad ja lällavad ja võimalik, et autosid põlema panevad vms. Päris kõhe tunne käis läbi, kui ma selleks ajaks ainsana bussi olin jäänud ja buss peatuses uksed lahti tegi... Siuke filmilikult kõhe. Aga IKEA on nagu lennujaam:P Ja see peaks sellistele kodututele-püsimatutele keelatud olema vist... Aga mõned värvilised asjad ma siiski ostsin:) Näiteks ühe kollase päikese jõul töötava lambi, mida tuleb kõigepealt 12h laadida, et ta siis 4h töötaks. Ainult et siin on ta suht ebapraktiline, sest kust küll võtta 12h päikest..?;)

Igatahes.. peaks nüüd magama minema. Sel nädalal olen küll iseenda boss, sest boss on Prantsusmaal, aga see tähendab, et ma pean ka kõigega ise hakkama saama.. Homme helistan terve Iirimaa läbi ja uurin, mida neile saata oleks vaja:) Ja siis teen kõik ettevalmistused, mis vaja ja saadan ka. Pärast Natasha intervjuud raadios on meil päris huvitavaid pakkumisi tulnud ja mõned tulevad isiklikult kohale, et midagi osta:P Täna oleks ka üks tulnud ..... say something different now.. Terrible! B on kodus:P Ja loomulikult oleme me latatarad:D Nii et siin mu tänane sissekanne lõpebki.

Kommentaare ei ole: