laupäev, august 28, 2010

words words words

Üritan juba mitu õhtut seda raamatut (vt tänast pealkirja) lugema hakata.. Aga mis teha, kui silmad iga kahe sõna tagant kinni vajuvad.. Eile saatsin osakonda kirja, et kontrollida, kas mu akadeemilise puhkuse avaldus on kohale jõudnud, ja selle paari rea jooksul jõudsin korduvalt magama jääda, nii et lootsin, et ma sinna päris lollust kokku ei kirjutanud või vales keeles vms:P Aga täna tuli vastuseks "ma vist juba viseerisin Teie avalduse". Jei!:P Eks siis ole näha, mis otsuse nad teevad seal ja kui ruttu sellest teada antakse.

Ülikoolilt tulevad meilid, et varsti algab kool ja rebasepäevade info on üleval ja kutsutakse avaaktusele jms.. Kummaline, et mul sinna asja pole seekord.. Ja kummaline, et juba on augusti lõpp.. suvi läks nii kähku, nagu polekski olnud! Külmutage kõik marjad-viljad mulle! Kui tulen, teen igasugu smuutisid!:) Ma poleks kunagi arvanud, et rabarbereid poest ostan, aga..:P

Sattusin suht juhuslikult nägema ühe kursuse pakkumist, mida ma võtta tahaks. Ainuke jama on selles, et teisipäeviti kella 6ks ma vaevalt sinna iga nädal minna saaks..

C: Is this a Swedish accent?
S: (Hahaa, I wish it was..:P) Eem.. no, Estonian.

Electric Picnic on juba kohe-kohe toimumas! Ja ma olen seal floater'ina kirjas;) Et siis üleüldiselt vaba ja ainult häda korral kohvikustaffil abiks:) Kusjuures, kas see pole mitte ideaalne sõna minu kirjeldamiseks?!:P (ainult mitte austraallaste mõttes..I hope).

Keegi kasutas oma kirjutises "flatmate" asemel (suure tõenäosusega kogemata) sõna "homemate". Väga geniaalne leiutis:)

Kommentaare ei ole: