esmaspäev, august 31, 2009

tükid

Kui päev algab jooksmas käimisega, jõuab lõpuks midagi tehtud ka:) Ma pole ammu nii palju ja põhjalikult koristanud. Avastasin, et köögipõranda väikeste siniste ruudukeste vahed on originaalis hoopis hallikasvalged, mitte beežid;) Ja oli veel muidki kohti, mis polnud varem päevavalgust näinud.. Aga kui siis päev otsa kraamida ja nühkida ja absoluutselt kõik olemasolevad asjad ükshaaval üle vaadata ja kuhugi paigutada, ning alles hommikul nelja ajal lõpetada, siis hästi järgmisel hommikul üheksast jooksma ei jõua:P
Kuigi ma pole siiani tuba päris paigutatud saanud, olen nüüdseks enam-vähem rahul. Vähemalt riiulitega. Ja postkaardinööridega. Aga natuke selline tunne on küll, et tehases läks masin rikki ja pusletükid said sellise kujuga, et mõnes kohas tuleb neid haamriga paika taguda.. Ja siis tuleb välja, et Lumivagekesel on punane müts või midagi sellist.. Sellest on kahju, et mu klaasliblikas vastu maad otsustas lennata ja kaheksaks killuks kliriseda...

Ja oh seda õnne, august ongi läbi.. :(
Ja tunniplaan on kuidagi kummaline. Ja ps ainete aegu pole üldse üles pandud, nii et ma ei oska kuidagi kõike kokku klapitada. Ja üksikute ainete osakondades registreerimine tundub tüütu:p
Ving-ving jah. Tegelikult peaks üldse midagi asjalikumat õppima. Sest ma tunnen, et Jamie'l on õigus.. "But the world don't need scholars as much as I thought..." Ja minust ei saa isegi Shakespeare'i-eksperti, nii et siis pole kohe üldse vaja. Peaks endale päris oma "Naiiv.Super." koopia varuma... või kopsimisaluse vähemasti. Kusjuures, ma nõustun väga sellega, mida lingitud lehelt lugeda saab. Ainult et teist korda pole olnud ja kolmanda jätaks vahele (aga selleks peaks ühe keeletesti tegema, et teaks, mis taseme rootsi keele kursusest kõige rohkem kasu on, aga sain just teada, et need testid on ainult inglise, saksa ja vene keele jaoks, nii et mina pean olema võimeline end ise hindama:S).

Lähen ostan parem sibulat ja pipart.

Kommentaare ei ole: