reede, august 14, 2009

festivalitseja

Sel aastal põhjalikke filmiarvustusi minu käest näha ei saanud. Pole filmid olnud ka midagi ülivapustavat. Kuigi tänane "Tuvike" meeldis mulle oma unistav-realistliku vastuolu ja ilusa taevaga:) Kui see oleks Eesti film, oleks peategelasteks kindlasti Hele Kõre ja Tõnu Oja, eksole (kes näinud, saab ehk aru, mispärast) ;)

Homme-ülehomme Leigole. Alkolett on ka sel aastal minu käpa all:) Loodetavasti pole ma pika pausi tõttu veiniavaja kasutamist unustanud...

Minu vahepealne masendus on hakanud leebuma. Kirjutamine, lugemine, kirjade saamine ja saatmine aitavad palju. Ja tillukesed asjad. Eileöise filmi ajal pakkusid minu kõrval istuvad võõrad mulle kommi näiteks:) Ei ole kõik eestlased kurjad ja endassetõmbunud midagi kui natukenegi üritada! Või on viimasel ajal lihtsalt kommipakkumine moes kui lihtne pettemanööver?:P

Kommentaare ei ole: