teisipäev, august 18, 2009

verine varvas ja autod kui kirbud

Festivalidega on nüüd ühele poole saadud, vähemalt minul. Aga avastasin just, et seal, kus on terve augustikuu kõiksuguste festivalidega nii täidetud, et tudengid kolivad sõprade või vanemate juurde ja annavad oma korterid sissetungijatele kalli raha eest elamiseks, asub ülikool, mis on lingvistika ja keele osas kogu UK's kõige tugevamaks hinnatud. Ja et õppejõud kellele ma nüüd ühte esseekest nikerdama pean, on just selles koolis oma doktorikraadi saanud.. Kui ülijulgustav:S

Aga üleüldse pole ma kirjutamislainel. Isegi mitte niisama eestikeelne tilu-lilu ei taha kuidagi välja tulla. Mõtted uitavad pigem tolle linna mäe otsa või ühele soojale maale.

Ma igatsen hullult šokolaadi järele. Selle kindla firma puuviljatükkide ja pähklitega šokolaadi. Neil on nii toredalt muinasjutuline kodulehekülg kuidagi:) Üritan siin Lindat süüa, sest ei raatsi viimast allesjäänud C.'d ära süüa, aga Linda ajab kuidagi südame pahaks. Ja ma pole kuigi kaugele veel jõudnudki..
See essee tekitab stressi. Ja see ka, et kohe-kohe on suvi läbi. Ja et isegi tunniplaan on vähemalt mingil kujul juba ammu välja pandud. Ja see häirib ka, et SEB ei funka nii nagu lubati. Ja et isegi Ryanair ei kirjuta mulle enam iga päev. Muidugi ise olen loll, et siis piletit ära ei ostnud, kui isegi neid Riiast väljuvaid jälle tasuta ära anti.. Tegelt on mu torisemise põhjuseks lihtsalt huuleohatis.

Kommentaare ei ole: