pühapäev, august 09, 2009

väikesed asjad

Minu viimase aja meeleolust võib olla jäänud mulje, et mulle ei meeldi Eestis.. Päris nii nüüd ka ei ole:P Aga selle juurde jään ikkagi, et turistipilguga ringi käies ei tasu "vaatamisväärsusi" mõne teise kohaga võrrelda. Aga nagu lehtedessegi jõudnud, sobib võõramaalastele aja maha võtmiseks küll.
Kuniks päike väljas ja pilved muude maade kohal on paras aeg raamat ja rätik kaasa võtta ning õue maanduda. Ringi kolades avastasin suurepärase ja mitte just eriti täistuubitud muruplatsi/pargi praktiliselt minu maja taga (natuke raamatukogu ja Šveitsi aukonsuli poole), nii et tänase hommikupooliku praadisin end seal. Pärast seda käisin taaskord lennujaamas ja kuna juba sealkandis olin, siis ka järjest ostukeskustes, et leida midagi oma toa sisustamiseks ja kola peitmiseks;) Mitte täielikult tulutu käik.. Ja Sikupilli Walkingus on tööl üks äärmiselt tore neiu, kelle nimesildil laiutas kahjuks vaid ÕPILANE, nii et ma ei saa teda siin nimeliselt hea tunde jätnud teeninduse eest kiita:)
Kodu poole jalutades jäi mulle Tornimäe kandis ette üks mees kommikarbiga, millest ta lahkelt möödujatele konjakikomme pakkus. Et valgusfoorid soodustasid paari lause vahetamist, küsisin, mis põhjuseks on. Tuli välja, et tal olevat sünnipäev, nii et soovisin õnne. Ja uurisin, mil moel inimesed sellele reageerinud on (mul on meie küpsise-eksperimendist meeles, et suhtuti kuidagi kahtlustavalt, Bristolis nähtud saate rahajagamiseksperiment Sydney's oli muidugi veel etem:P). Aga sünnipäevalaps ütles, et ainult mõni pole võtnud, ja seda alkoholi pärast. Hea seegi:) Pärast mind jäi karpi veel kaks kommi.

Homme sõidan Tartuffile. Mitte et seal sel aastal midagi palulubavat näha oleks... Päris viimane film on, aga reedel-laupäeval olen ma hoopiski Leigoga hõivatud.

Kommentaare ei ole: