neljapäev, august 20, 2009

"Kosmose vastas"

Mida kõike inimene ei teeks, et pääseda korrakski esseekirjutamise juurest..
Eile saime A.'ga kokku ja rääkisime igasugustest sellistest asjadest, millest mul varem aimugi polnud. Ja mina mõtlesin, et me kunagi juba rääkisime peaaegu kõigest, kui tööl "vaba aega" oli! Seltskonna täienedes jõudsime lõpuks sinnagi, kuhu kõik teed Tallinnas viivad. Ja oh, mis huvitavaid inimesi ma seal nägin! Lisaks sellele, kellel ühe nelja aasta taguse asja pärast siiani midagi väga hingel on, nii et ta ise minult igasugu asju pärima tuli, põrkasime kokku selle kummalise fotograafiga, kes esmaspäeval minuga samal ajal Tallinna suunas hääletamas oli, ja küsimusele, kui kaua nad juba üritanud on, vastuseks küsis, kas võib minust pilti teha (ok, mu Tagahoovi-Petja ruudulised püksid võisid veits šokeerivad olla).

A. helistas mõni aeg tagasi ja ütles, et M. ja teised lähevad randa. Ilus ilm ja vaba päev ju. Mina, vastutustundlikkuse kehastus, ütlesin, et pean homseks tõesti oma esseega ühele poole saama, nii et jätan selle vahele. Njah.

Aa, 20.august on. Head liputamist!:P

Kommentaare ei ole: