neljapäev, september 11, 2008

lühisissekanne 76

Tänase tühja tunni ajal käisin seda imehead piparmündikakaod joomas ja raamatut lugemas:) Selles alumises kohvikus oli mündisiirup otsas ja siis need neiukesed saatsid mu üles, ja seal oli seesama äge tüüp:D Ta räägib ikka aktsendiga veits. Aga ma ei julgenud küsida, kust ta pärit on. Väga vabalt võib ka venelane olla. Siuke muhe. Ja piima löömises väga osav;) Aga see selleks..

Olen suutnud ühte esmapilgul väga igavana tundunud loengut jälgima hakata ja käisitsi konspekti kirjutamine polegi probleem. Ainuke jama võib siis tulla, kui eksam kätte jõuab. Sest seda materjali on ikka retsilt... Ja üks 700 lk'line raamat oleks ka hea läbi saada selleks ajaks. Ja kuna seda loengut on 2 korda nädalas, saab ta juba oktoobris läbi, nii et..... :S

Kumu dokumentaali käisin ka vaatamas. Neljast tunnist pidasin vastu ühe, ei olnud väga huvitav. Seekord. Aga Kadrioru park oli tänase karge ja kuiva ilmaga nii imeimeilus, eriti see tagumine Kumupoolne külg, kus valged pingid purskkaevu ääres päikeseloojangus särasid:)

Aa, seda ka, et ma olen Damien Rice'is lihtsalt lummatud. Neis nukrameelsetes veits kähehäälsetes poolboheemlaslikes (iiri) kitarripoistes ikka on midagi atraktiivset...

Kommentaare ei ole: