teisipäev, september 16, 2008

Kes teeb, see jõuab 154

Sellest olen alles nüüd hakanud aru saama.
Ülitore nädalavahetus andis suure energiaboosti, millele tänu jõudsin kõigi kodutöödega järje peale:) Muidu olen ikka siuke laisk, et tean, et nagunii aega on, ja küll jõuab ka pärast netis surfamist midagi ära teha. Aga nüüd, kui teadsin, et nii teisipäevaks kui kolmapäevaks oli vaja valmis saada päris retsilt ülesandeid (millest mõni nõudis ka ametlikku kõneviisi ja sõnade produtseerimist:P), ning täna pidin otse koolist tööle minema (ehk siis null tundi õppimiseks) ja lõpetama alles keskööl, siis kohusetundliku tudengina tegin esmakordselt kõik kodutööd varakult ära!:) Noh, välja arvatud ladina keel muidugi, aga see pidi nagunii ära jääma, nii et... ;)
Ja kui ma kell 3 öösel printeri sisse panin, mõtlesin küll, et terve maja ärkab üles, aga tutkit, ei teinudki nii kõva mürinat, nagu ma kartnud olin. Ja kõige üllatavam on, et täna üle lugedes ei tundunudki kohutavalt katastroofiline:D

Vaba ladina keele tunni ajal lösutasin EHI aatriumi pehmel diivanil ja uurisin vahelduva eduga maja taga asuvas lastehoiumajas käivaid inimesi ja võõraste sõnadega õpikut. Ok, tegelt ma ikka nii usin ei ole, kui püüan siin näida.. pool ajast sai niisama maha jutustatud.

Sain täna oma esimese tähe ka. Oli parem, kui lootsin. Või noh, mitte et ma oleks lootnud, et halvasti läheb, aga... tead ju küll. Ja et + taga oli, oli ka positiivne:) Mitte ainult matemaatilises mõttes. Mitte et mul veel aimu oleks, mis protsenti iga täht ja +/- tähendavad, aga vähemalt nii palju tähti ma ikka tähestiku algusest pihta hakates tunnen, et seda enda kohta piisavaks pidada :) Ainult et järgmisel korral tuleb klassi ees presentation teha... :S Õnneks on vähemalt teema selline, mille kohta võib põnev materjali otsida olla (kuigi kõigil on sama teema: tudengielu Stanfordi ja Edinburghi ülikoolides). Eile öösel Miriami kodutöö jaoks endale "ülikooli valides" leidsin, et nii Brighton kui Bristol oleksid täitsa toredad, kui näiteks õppemaks alla £10 000 jääks...
Aa, selles tunnis oli täna üks tumedanahaline Erasmus Prantsusmaalt ja ma sain mingi paaritöö ajal temaga juttu ajada. Forineeridega(kas sellesarnast sõna polegi veel leiutatud eesti keelde?) on kuidagi lihtsam:) Ja ma ei tea, mis see on, aga mu inglise keelel on kaks erinevat taset: 1) eestlastega/ eestlaste juuresolekul rääkimise; ja 2) välismaalastega suhtlemise tase.

Välismaale tahaks! Kuigi praegu on siingi päris põnev ja rutiinivaba elu. Homme otsin ühe jaapanlase üles. Ja ühest ameerika-korea tudengi pakkumisest talle eesti keelt õpetada, saades ise vastu inglise keele vestluspraktikat, üritan ka kinni haarata. Kui ise välja ei saa, tuleb väljamaa siia tuua.
Hmm... neljapäeva õhtul on meil kursapidu. Eks näis, mis toimuma hakkab:P Ma üritaks reede hommikul ikkagi rongi peale jõuda:D

Jeerum, mul käis praegu deja vu peast läbi. Tuli meelde, et ma kunagi nägin/kujutasin täpselt ette, kuidas mulle Tallinnas elades Needsamad külalised tulevad. Huvitav, kas ma seda kuhugi detailsemalt üles ei kirjutanud? Või kellelegi ei rääkinud, nii umbes-täpselt pool aastat tagasi? Või äkki ajan ma lihtsalt praegu segast, väheste unetundide asi.. Loodetavasti püsin 18-00.00ni jalul, siis pean suutma klaase purustamata-inimesi sõimamata hakkama saama:P

Millalgi võiks vist mõned pildid ka siia üles visata. Ja mul tuli meelde, et see Iirimaa kaardi idee, et külastatud linna kohal on link asjakohaste piltide juurde, jäi vaatamata pikale suvepuhkusele siiski tegemata.. Ma peaks vist ikka selle aeglasema rongiga tulema:P

Kommentaare ei ole: