reede, juuli 06, 2007

tolmukäkk

Oeh.
Ma ei tea ise ka, miks ma alati ohkan, kui mingit kokkuvõtet tegema hakkan. Aga ma ohkan nagunii koguaeg ja palju, nii et see ei tähenda vastikut kohustust või kohutavat enesetunnet. Aga päris väsitav päev oli küll.

Hommikune äratus oli ööeluga harjuna päris karmilt vara, et kümneks kooli juurde jõuda. Issand..praegu just taipasin, et ma vist magasin 4 tundi täna. Uni ei tahtnud kuidagi tulla. Aga ma ei imesta ka, kui eelmine ärkamine keskpäeval oli..
Igatahes ei maganud ma sisse ja kooli jõudsime. Saime viimased selle asutusega siduvad asjad kätte ja siis pingil juttu ajades sõitis H. rattaga mind ehmatama:P Ma poleks elus arvanud, et ta ajakirjandusse proovib! Aga noh, sees ta on. Huvitav, kas nad jäid sinna R.ga veel pikalt juttu ajama, kui me ära läksime?;)

Õhtupoole ostsin endale päikesekreemi, mille kohta ma koguaeg päevituskreem tahan öelda. Kas sellist sõna polegi siis olemas? Igatahes, mingi laste oma ta on, ja kaitseb 20 eest:P Päevitusriided sain ka mingisugused, aga need on hädapärast. Kui poleks kiire, poleks neid vist ostnud. Nii palju siis Selveri allahindlusest..

Ja ma pole varem üleni tolmu alla kattununa poes käinud:P Asi on nimelt selles, et mul oli selle suve esimene ja võib-olla ka ainukene tööpäev ühes seitsme miljonilises kolmekordses majas, kus käib põhjalik remont. Päris vabastav tunne on katkiseid ja ebavajalikke katusekive aknast välja suurde kolahunnikusse kildudeks loopida:) Nüüd ma tean, miks need mahajäetud või petetud naised filmides taldrikuid jms aknast allla pilluvad:P Ja tolmu oli seal nii palju, et seda pühkides sai kühvlit hoidev käsi üleni halliks.
Ja siis helistas emme, et ma tuleks kähku Selverisse läpakale kotti vaatama. Kuna mul on täiesti ükskõik, millise pauna ta endale ümber saab (kui välja arvata need, mis ta kergemini varastatavaks teevad, või mida on lihtsalt ebamugav kanda või mis näevad lausjubedad välja), siis nõustusin ma lühikese veenmise järel selle punase kasuks (valida oli veel helesinine ka, aga tolle hiir nägi kole välja). Kuigi jah, punane pole just kõige vargakindlam värv maailmas...

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ohoh, sa käisid ka! Ma külastasin veel Kaubamaja SAHhi ka (olgu mainitud, et midagi ei olnud - kui suur osa kräppi vahele jätta). Selver oli tohutult inimesi täis, kes kärudega vahedes ringi käisid, nii et ma ei saanudki selget ülevaadet. 10 kroonise kiisutoidupaki viskasin küll korvi ja DVDsid sai ka odavalt. Nüüd kodus vaatasin, et postkastis oli miski Selveri lehekene, kust vaatas vastu seesama arvutikott :D (koos hiirega). KOERa plaadi ostan ehk ka, sest see oli uskumatult odav. Ma tunnen end pensionärina, kes wc-paberit massilistes kogustes kokku ostab :D