pühapäev, juuli 08, 2007

See nädalavahetus on täielikult köögi uuendusele kulunud. Eilne küürimisele, tänane värvimisele. Praeguseks on põlved kohutavalt valusad ja selg-õlad natuke ka. Ja kolm päeva vara ärkamist ja poole öö ajal magamaminekut, nii et kõik kokku on suhteliselt uimastavalt mõjunud. Hea veel, et see värv ei haisenud, muidu ma lesiks vist röötsakil kusagil külmkapi otsas või nii.

Reede öösel vaatasin ühe raamatukogust võetud filmi oma arvutis lösutades ära ja siis kirjutasin muljed sinna. Eks näis, kas viitsin kunagi ka siia üles panna. Igatahes filmi nimi oli "Härra Ibrahim ja koraani õied". Prantsuse film. Stiilne ja mõnusa hõnguga. Tekitab mõtlemiseks soodsa enesetunde :)
Eile vaatasin "Transamerica" ära. See meeleheitel koduperenaine nägi ikka suht mehelik välja küll. Kokkuvõttes suht ok. Hollywoodi filmi kohta:P

Ja kui nüüd geenidest rääkida, siis ma tean, kust mu ettevõtlusvaimu puudumine pärit on. Nii isa kui ema poolt! Viimase (vähemalt) viie aasta jooksul on vist kõik kodused uuendused minu pakutud ja suures osas ka minu teostatud. Köögis vähemalt. Ja köögis pole vist ühtki mööblitükki, mida ma nö tuuninud(ma tegelikult tõesti vihkan seda sõna!) poleks. Või vähemalt selle kordasaatmisele mõelnud poleks. Ja nüüd paluks pakkumised küsimusele "Mis värvi on mu köögi sein alates tänasest?" :) Vihjeks ütlen, et kapid on ka põhimõtteliselt sama värvi, ainult tunduvalt tumedamad ja erksamad. Ja kardinatega sama lugu. Ja et üks apelsini lähisugulane on ka põhimõtteliselt sama värvi, aga seina toon on veelgi heledam ;)
Oh mind ülbikut küll..minu köök:P Aga jah, ma pean Bananaga ikka nõustuma, et köök on kogu korteri süda:) Ja ma unistan ikka tillukesest kööktoast väikese Läänemere kaldal asuva linnakese vanalinnakeses asuva maja katusekorrusel, kuhu ma oma tumelillat naisteratast kukil vedama pean ja kus saaks šokolaadimuffineid näsida, kui sa minu juurde teed jooma tuled :D

Näh, blogger ei lase mul pealkirja sisestada:(

Üritan nüüd "Halba kasvatust" vaatama asuda. Loodetavasti ei jää enne magama.

Kommentaare ei ole: