neljapäev, juuli 05, 2007

pildikesi minevikust...

..sortisin ma täna. Jätkub koristusperiood, mille käigus ma jõudsin otsaga tagasi fotoalbumini, mis ei saanud eelmisel korral süstematiseeritud. Ka täna veel ei saanud, sest igasugused asjad tulid vahele, aga natuke sai sihi poole liigutud küll. Tegelikult said süsteemi laotud küll ainult tantsimise pildid (sest neid on kleitide ja partnerite järgi lihtsam kronoloogiliselt järjestada) ja koolipildid (mida on äärmiselt vähe, põhikoolist ainult esimene koolipäev, titapäev ja lõpetamine, gümnaasiumist retsimise roosadus ja kunagi tulevad ehk ka titapäev ja lõpetamine..). Üks tähelepanuväärne pilt esimesse klassi astumisest on see, kus on peal (lisaks klassijuhatajale) kolm väikest tüdrukut: Sina, mu (peaaegu/arvatavasti/loodetavasti) ainus lugeja; tüdruk, kes sel talvel abiellus, ja mina ise. Selle panen ma kunagi siia üles ka (ja sinu nõusolek pole vast probleemiks;) , kui kellegi skänner käpa alla juhtub jääma:) Ja tähelepanuväärne on ta ehk sellepärast, et ega me algklassides ju väga tihedalt ei suhelnud. Sülla tekkis ikka siis, kui mõlempal mõistust natsa rohkem oli kogunenud:P

Aga igatahes, vanad vihikud jms suutsin ma, teisi asju välja visates, sahtlisse ära mahutada. Ainult rootsi, prantsuse, ladina ja enda üllatuseks paar lehekülge ammu kaotatud portugali keelest trügisid eikellegimaa riiulisse.

Öörütm hakkab ikka täitsa vussi minema. Ometi ärkasin ma täna täitsa varakult. Tahaks näha, kuidas ma reedel kella kümneks kooli jõuan... Ja kunagi tuli sinna lausa kaheksaks kobida:P

Kummaline on sellisel kellaajal oma mailboxist leida vaheldumisi erinevate samanimeliste inimeste kirju, mis polegi praht. Ma polegi ainuke inimene, kes 2.50 arvutis klimberdab:)

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiii (nagu multifilmides või üldse filmides, kus hääl kajab)

Suule ütles ...

Ma oletan, et see oli reatsioon pildi üles panemise kohta:P Kuigi ega ma ei mäleta enam, äkki ma kirjutasin veel millestki, mille peale sa "Eiiiii!" võiksid kahjuda.

CM ütles ...

Seesama jah.

Ma mõtlesin, et võiksin teha midagi, et oma mälu parandada, seega tegin filmiblogi. Sulle ka link, et teaksid, mida mitte vaadata.

Suule ütles ...

Mul on selline küsimus, et..kas see on su ainuke blog? Või ainuke, mida mina näha saan?

Aga blogi kohta.. see "Music & Lyrics" pidavat kohutavalt imal ja veniv film olema, nii et valmistu.
Ma peaks vist homme oma filmihunniku ette võtma, muidu viin jälle kõik vaatamata kujul tagasi.

Anonüümne ütles ...

Ei ole ainuke. Mul on veel kaks erinevat projekti, aga neid ei näe tõepoolest.

M&L oli hiljuti kinodes. Ma üldse ei imesta, et see imal on, aga tänapäevaste filmidega pean kursis olema (ka).