teisipäev, juuli 17, 2007

blå

Tänane teraapia on internet. Ülestõusmise asemel lähen ma vast varsti magama ka, aga siiani üritasin oma tuju tõsta netis surfates ja ilusaid inimesi vaadates. Küll maailmas on ikka palju modelle! Põhimõtteliselt võiks iga teine inimene muidugi sama hästi modell olla, kui need, kes on, aga noh...
Ma ei teagi, kuidas ma üldse modellideni jõudsin oma kõplamistega. Alustasin igatahes töö otsimisest Prantsusmaa viinamarjaistanduses ja jätkasin Rootsi mustikate (sinikate) korjamisega. Sittagi targemaks ei saanud. Ja kõigi lähedaste inimeste suhtumine, et ega ma ju nagunii sinna ei jõua tegelikult, on väga masendav. Kurat, ma ei jäta ju kõiki asju, mida alustanud olen, pooleli! Isegi kooli lõpetasin ju ära. Rrrrrraisk. Meeleolu on selline kahe laulu vahepealne. "Pilvepiiril" ja "I've got nothing". Mitte et need vist õiged pealkirjad oleksid, aga keda see ka huvitab.

Just praegu hakkas päike aknast sisse paistma! Kui ma vaid päikesepatareidel töötaks....

Kommentaare ei ole: