pühapäev, juuli 15, 2007

tillbaka

Maalt tagasi. Kunagi tõstan ehk seal kirjutatu ka siia ümber. Või õigemini panen üles, kui tolle arvuti kunagi netti saan...

Aga tänane oli paras segapundar. Hommikul sain korraks "kadunud hollandlasega" kokku. Pärast seda tuiasin tund aega Walkingus, nii et parema käe nimetissõrm on jälle villis (nagu maal töö rassimisest veel vähe oleks neid ville ja auke kätes..). Mitmekümnete proovimiste järel ostsin lõpuks ühed papu-papud ja ühed botas-papud. Olen rahul, sest tavaliselt on kogu see piin ikkagi suht tulutult lõppenud, aga seekord on saak käega katsutav. Ja siis kondasin Hansapäevadel ringi. Ei midagi uut ega üllatavat, laat nagu iga laat. Siis läksin Rõõmu ja kuna ma olin kohutavalt väss sellest ringitrampimisest, siis viskasin korraks pikali, et oma valutavale põlvele puhkust anda, aga jäingi magama (kuigi ma ei jõudnud eile õhtul filmi "City of god" lõpunigi vaadata, mis tähendab, et magama läksin umbes kahe paiku, mis üksinda ei peaks mind nii väsinuks tegema, aga..). Õhtul läksin veel linna tagasi, et ärkamisaja laulude kontserti näha-kuulda. Kuulsingi. Ja nägin näiteks meile juba öölaulupeolt tuttavat "prantslast" :) Ja üllataval kombel sain emme-issi tuttavate lapsega, kellega ma kunagi väiksena mõned korrad mänginud olen ja keda ma viimati nägin vist umbes kümneaastasena, täiesti talutava vestluse maha peetud:) Ses mõttes, et ma ei pruugi just alati väga varmalt võõrastega suhestuda, nagu me kõik teame, aga temaga oli isegi minul kerge rääkida. Ma hakkan juba vaikselt selgeks saama seda juttu, mida võõrastele või pooltuttavatele, keda pole kaua näinud, rääkida tuleb :P (Peaks äkki inglise või prantsuse keeles ka harjutama hakkama?;) )
Ja kontsert oli ka päris mõnus. Eriti minusugusele väikestviisi patrioodile:P Ja ma polnud üldsegi mitte ainuke, kellel tuul hääle minema puhus. Ja ma isegi ei laulnud ju!

Kodusest olukorrast niipalju, et suuremad mööblitükid on oma kohad köögi seina ääres jälle üles leidnud, kila-kola-pudi-padi vajab veel sättmist ja ülearune riiul transporti uksest välja. Varsti võin ma oma taasavastatud vahvlimasinaga uuesti tutvust teha ja Lätist ostetud vahvlipulbrile "päkad silma" ajada. Muide, Vilma toodab nüüd ka jälle vahvlipulbrit:D Nad vist võtsid mu paar aastat tagasi saadetud soovitust lõpuks kuulda.

Viimased minutid enne tänase sissekande alustamist kulutasin ma TGV graafikute uurimisele. Mitte et ma nüüd targemaks saanud oleksin, aga vähemalt tean ma seda, et odavamalt kui 29 euri eest Pariisist Lyoni nagunii ei saa. Nüüd oleks veel vaja, et need viinamarjaonud mu meilile vastuse saadaks ja et ma enne registreerimist veel natuke infot saaksin, sest kui ma ostaks pileti Tallinnast Pariisi enne 25.juulit (ehk siis enne Horvaatiasse minekut) ära, saaks ma selle ka väga odavalt ja võiksin ehk tagasiteel Prantsusmaalt ka teistel maadel paterdamas käia:D Sa kuradi kurat, mul on plaanid!:D Palun-palun-palun tehke keegi nii, et need seekord ka vähemalt 87% ulatuses täituksid! Sest eriti paha oleks see, kui kõik suhteliselt minust sõltumatutel asjaoludel lõpuks ikka tuulde lendaks:(
Millegipärast tekitavad minus kõik muud plaanid (noh, ütleme, et alates augustist) hoopis rohkem põnevust, kui meie ammu teadaolev reisikene Dubrovnikusse, mille kohta ma pole suutnud ligi poole aasta jooksul absoluutselt infot hankida. Ja juba paari päeva pärast tuleks minna raha vahetama ja hakata asju pakkima!!! Aaaaa! (Umbes nagu Macaulay karjus, kui tuvitädi juures kivi vahele kinni oli jäänud..) Help me, help me!:S

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Eduka eilse päeva puhul istun täna kodus ja matsutan kahe suupoolega laadalt ostetud Brie juustu.

Mm, palun anna mulle mingisugune link selle Lyoni värgi kohta. Ma kardan, et ma leiaks selle ise ka üles, aga ma ei viitsi. Pariisist Lyoni saab tegelikult odavamalt, kui ISIC kaart kaasas on.

Dubrovniku pärast ära muretse. Mul on kõik vajaminev (ehk) materjal olemas. Ja seda, et me läheme kindlasti Montenegrosse Kotori, (ja kui teie ei nõustu, siis lähen ise:P) mis on üks väga kena koht. Sinna sõidab kõigest tunni. Samuti rääkisin issi tuttavatega, kes alles tulid D-st, et kaasa tuleb võtta midagi, mida peas kanda, muidu hakkab pea valutama ja arvestada vähemalt 3l vett per day.

Suule ütles ...

TGV asi on siin: http://www.voyages-sncf.com/leisure/fr/launch/home/

Anonüümne ütles ...

Septembris kõigest 25 euri :D