teisipäev, november 28, 2006

Tomorrow

Nüüd olen siis ametlikult pensionäriks tunnistatud! Sain endale samba. Teise vist. Mitte, et mul neist üldse midagi aimu oleks, aga kuna see on nagunii beebibuumlastele (ja isegi veits varem sündinuile) kohustuslik, siis pole vahet kas sammastuda-sammalduda kohe või mõne aja pärast. Eks ma siis kunagi loen, mis ma endale kaela võtsin.
Njaa, neid "eks ma siis kunagi teen" asju on jälle lademetes. Võ noh, enamus on "ehk neljapäeval" asjad. Reede õhtul tegin ka mingi listi, et mida oma vaba laupäeva sisse ära mahutada saaks. Hommikul võis maha tõmmata ühe. Tegelikult sellestki pool.. Ja ma tõepoolest ei kulutanud praktiliselt üldse aega magamisele! Minu venitustehnika on aastatega veel kõrgetasemelisemaks saanud - nüüd usun ma juba ise ka, et küll ma neljapäeval teen. Või kui neljapäeval ei jõua, siis reedel. Plaanitäitjat ei saa minust küll kunagi..

Eile olin ma lihtsalt vapustavalt tubli. Ma ei suuda ise ka uskuda, et ma terve õhtu jooksul mitte midagi tänaseks bioloogia tööks õppida ei suutnud. Pärast söömist jäin lihtsalt teleka ette vähkrema ja igasugused suvalised asjad ajasid mu nii lõkerdama, et Sannu ütles, et ma oleks nagu laksu all. (Kuidas tema üldsegi teab, millised laksu all inimesed tegelikult on? Mina küll ei tea..) Aga ei, see oli järjekordne väsimuseufooria hoog lihtsalt. (Ja bio läks täna ülihästi!:S)

Vaatasin (vähemalt) teist korda "Sweet November"'it ja jälle tuletati meelde, et sellised inimesed on tegelikult tegelikult (nimelt 2 korda) ka olemas! Kusjuures, imelik on see, et mulle üldiselt kumbki peaosatäitjatest ei meeldi, aga selles filmis mõjuvad nad ikka kuidagi sümpaatsetena. Ja see pole üldsegi mu lemmikfilm! Isegi Top50sse ei mahuks vist.. Aga see naiskarakter on mu iidol:P Mis sest, et mul iidoleid ei ole. Ma ei saa vist niipea lahti sellest "voääähh"-tundest, mis mulle alati peale tuleb, kui karjäristidele mõelda. Või ka lihtsalt üliambitsioonikatele inimestele ja kõigile neile, kes kogu ühiskonna samasuguseks teevad või vähemalt tahavad/üritavad teha. Nii et tekib tahtmine olla samasugune, nagu tema - see naistegelaskuju siis. So, who will be my November? Ma kooksin kohe ilusa pika värvilise salli:)

Muide, selle nädala lõpupoolel tuleb ETV pealt see taani film, mis mahub või vähemalt viimati nähes mahtus mu Top5 hulka. Ehk isegi Top3.. Vaata siis!

Mis laulus see "Tomorrow pa-pa-paaa" oli? Kummitab teine..

"He who minds his own business is never unemployed" - by Maeiteakes, aga jummala õige! Eks mul vist sellepärast polegi kunagi igav..

Kommentaare ei ole: