neljapäev, november 16, 2006

Pop(p) pop pop pop

Milline huvitav ühendus Tootsi kodukäijate ja popitajate vahel..
Igatahes, jah, saigi selle perioodi esimne poolik koolipäev tehtud. Oleks ma seda enne hommikul uksest välja astumist plaaninud, poleks pidanud nii palju kola asjatult kaasa vedama.

Kui eile istusin ma praktiliselt terve õhtu oma toa nurgas kududes ja muusikat kuulates/vahepeal telekanaleid klõpsides, siis täna on mul 26 lauljat/bändi korraga otsingusse toksitud (pole vist eriti ratsionaalne, aga..) ja põrand kaetud tagurpidi keeratud Tudengijazzi plakatitega, millele ma üritan mingeid pluusilõikeid jms sodida. Samal ajal pugin vahelduva eduga vahukoort ja mõnusalt haput ploomikompotti, mille liitrise purgi ma otse kaussi ümber valasin. That's the way life should be.. :)
Kui kaua võiks aega kuluda 88-loolise playlisti ettemängimisega?

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Keskmiselt 6 tundi. Sõltub lugude pikkusest.