reede, november 03, 2006

Võeti 3 tilka verd ja saadeti kuradile

Jälle pole ma sobiv:( Käisin täna verekeskuses. Algus oli paljulubav - täitsin ankeedid-värgid ära, anti paberid kaasa ja saadeti ootama, aga siis läks emme pinginaaber mööda ja tundis mu ära. Küsis, et kas emme ikka teab, et ma seal olen, saatis mu kaalu peale ja väitis, et see osa, mis üle viiekümne oli, oli riiete kaal. Aga vähemalt veregrupitorke sain ära tehtud ja pika loksutuse peale selgus, et olen AB positiivne. Ülitore oleks, kui nad oleksid veel vale grupi ka määranud. Alguses nad vaatasid, et ma olen B pos, aga mulle tuli meelde, et mingil AHHAA näitusel sain ma teada, et olen AB ja siis nad jälgisid veidi põhjlikumalt. Aga kuna AB-le saavad verd anda kõik grupid, siis minu pärast vähemalt keegi ära küll ei sure:)
Maarjamõisast välja tulles läksin poodi, ostsin süüa ja kavatsen mõne aja pärast uuesti proovida, kuigi soovitati mitte enne aastat tagasi minna.

Selles suhtes on päris hea, et mind verest tühjaks ei pumbatud, et mulle tuli ootamatu kutse homme hommikul kolmetunnisest "treeninglaagrist" osa võtta ja ega ma vist nii kaua järjest käsi küll üleval hoida ei jõuaks. Või üldse püsti püsida...

Kommentaare ei ole: