reede, november 24, 2006

Ülenädala reede

Sain endale lõpuks ometi kampsuni:) Mulle meeldib, kui pikkade otsimistuuride järel midagi sobivat ei leia ja siis astud ükskord täiesti juhuslikult mingisse poodi, kuhu üle korra aastas ei satu, ja seal vaatab sulle vastu asi, mille võiks ilma selga proovimatagi ära osta. Muide, tee peal paistis autoaknast "onu", kelle nägu(ja ka pool keret) sinise vihmavarju alt ei paistnud, aga kelle kotisanga pikkuse järgi ära identifitseerida võib;)

Täna koolis olles vasardas koguaeg peas mõte "Oleks juba homme! Või vaheaeg..". Homme on mul otseses mõttes vaba päev. Ma kavatsen homseks mitte mitte midagi kavandada. Terve nädala pidasin niigi igapäevaste pealekooli-äktivititega vastu ja ei andnud järele kiusatusele täna mitte kooli ilmuda. Isegi kunstiajaloo töö sai tehtud, mis sest, et väikeste puudujääkideja vajalikust ja ülejääkidega ebavajalikust. Ehk ei pea uuesti tegema minema.. Huvitav, kuidas saab tasutud minu teisipäevane vabatahtlik ajaveetmine füüsikaga.. Ja kas kolmapäeva pärastlõunane ajalooarhiivikülastus tuleb ka kuidagi ametlikult paberile kanda ja üle anda..

Eilse töövarjupäeva paber sai vähemalt ära viidud ja sellega on asi vist ühel pool nüüd. Esmamuljed, mis olid tingitud puhtalt emotsioonidest, olid ikka väga head. Mu lemmik oli vist vestlus elust, tähtsatest otsustest ja inimeste väärtushinnangutest, mille kõrvale pakuti teed. Väga tore oli see, kui abivalmid ja hoolitsevad need inimesed olid! Muretsesid ikka, et ega mul külm pole ja kui üks venekeelne tädi uksest sisse tormas ja oma probleemile(ta ei saanud mingist koodiga uksest sisse, paberil oli aadress ja telefoninumber ja siis võttis minuga teed joonud naine telefoni ja küsis koodi järele) lahendust otsis, siis aidati teda ülima vastutulelikkusega. Nii et mulle meeldis.
Aga kui ma hiljem kuulsin, mis kõik teistel oli olnud, siis oleks võinud ka mõni omaealiste seltskond olla. Jääks tutvused ka edaspidiseks.

Nüüd tahaks süüa saada. Päev otsa hommikuse jogurtiga vastu ei pea..
Ja siis "Müümise kunsti" vaatama.

Lisa: "Müümise kunst" oli jube hea! Mõnusa irooniaga tehtud ja väga mõjuv. See tõesti on SEESAMA maailm, kus me elame! Ja kõige edu oleneb müümise oskustest.

Kommentaare ei ole: