teisipäev, november 07, 2006

Peaaegu nagu vanasti

Täna oli üle pika aja üks tõeliselt korralik trenn. Enamuse ajast tantsisime jive'i, nii et jalad olid lõpuks päris pakud ja trennilõpu rumbad nagu Vilja Savisaarel. Pärast trenni läksin Eedenisse ja kolasin ligi kolmveerand tundi mööda jubedaid riidepoode, kus ma veel kunagi käinud polnud, lootusega leida normaalne talvekampsun, aga ei midagi. Seejärel läksin toiduosakonda ja ostsin Cido apelsinimahla, lahtise leiva ja vaniljepudingi(või pudingu?). Nagu eelmisel aastal, kui iga kord pärast trenni poest läbi sai käidud. Ainult et sel aastal ei ütle ma enam torisevatele poemüüjatele nii entusiastlikult "Tere!".
Koju jõudsin ka mitte nii ebanormaalselt vara kui üldiselt sellel hooajal, vaid ikka nii, et bussiga enam eriti palju rahvast ei sõitnud. Kaks inimest olid samad, kes koos minuga ka trenni minnes ühes bussis sõitsid. Minu selja taga istus neli krapsakat tädikest, kes pidid bussile jõudmiseks paar jooksusammu tegema ja rääkisid siis hingeldades:" Tegelikult oli Tamm ju neist ainuke külalisnäitleja. Uuspõld on ju nüüd põhitrupis." Ja nii edasi. Järelikult "Teatriparadiisist", mida vaatamast nad arvatavasti tulnud olidki. Oleks ma välismaalane, oleksin ma nende vestlusesse sekkunud:P Jah, bussiga on ka tore sõita!:D Kahju, et see liiter Cidot enne otsa sai..

Nüüd üks asi, mis pole nagu vanasti. Nimelt sain ma täna näha oma esimest (ametlikku?) ühte! Ma olen selle üle ikka nii uhke!:D Stiilsem oleks muidugi olnud saada kohe kogu perioodi hindeks 1, aga noh, mis tast ikka. Meil on ju veel üks kursus füüsikat;)
Üheteistkümnendiku kommentaar:"Õpetaja, kuidas te neiule kahe panete?". Minu muie selle peale:)

Kommentaare ei ole: